• p-malmkvist

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 19:01
    Jester;490963 wrote:
    Tyskan förstod jag…

    Ja med.. men det där andra lätet???

  • kapten-k

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 19:32

    HED-Skön film Klang! Bra jobbat!

  • pugge

    Medlem
    15 augusti, 2008 vid 21:35
    Knatte;490938 wrote:
    Såg platt ut!! Skulle vara kul att segla i sådant platt vatten någon gång:smile:

    Kom till Haga så behöver du inte åka så långt!

  • klang

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 07:26

    @tobhed 490666 wrote:

    ahhh, jag saknar “the prince” faktiskt. Sjukt många teorier om allting (dock ligger jag före honom på rankingen he-he-he)

    Men “the prince” är ju fortfarande kvar på Karpathos…

    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=36079&uid=526

  • tobhed

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 07:37
    Klang;490927 wrote:

    Frågan är om inte detta måste vara årets bästa film alla kategorier, dessutom väldigt bra skådisar med. Och sen fattar jag inte hur ni kan klaga på språket, det är ju mest tysk/engelska….
    Det roliga är dock att det vilade en typ av förbannelse över kameran, varje gång den kom fram så droppade vinden till ung. hälften varje gång – konstigt men sant

  • larsd

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 08:11

    @tobhed 491075 wrote:

    Frågan är om inte detta måste vara årets bästa film alla kategorier, dessutom väldigt bra skådisar med. Och sen fattar jag inte hur ni kan klaga på språket, det är ju mest tysk/engelska….
    Det roliga är dock att det vilade en typ av förbannelse över kameran, varje gång den kom fram så droppade vinden till ung. hälften varje gång – konstigt men sant

    Alla kategorier var väl att ta i, men i den tragikomiska genern är det helt klart jordskredsseger:wink:!

  • tobhed

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 19:29

    Idag var det i alla fall ingen vind, första dagen på över 2 månader som det inte blåser…

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.