Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Karpathos bilder

  • Karpathos bilder

    Publicerad av ugglemannen på 10 september, 2009 vid 20:05

    Morsan fyllde 50 o bjöd på en resa till Karpathos. Va hon inte visste var att det blåser ju som fan där… Jag var ju tvungen att smita iväg o surfa lite några ggr 🙂

    ingenting om man gämför med de domedags bilder som togs runt om här hemma i sveadala undertiden. men men 🙂

    crash151 svarade 14 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • aronh

    Medlem
    10 september, 2009 vid 20:24

    Det är schysst planering. Man kan verkligen vara säker på att det blåser på Karpathos under sommaren. Jag har aldrig hört någon säga att de haft en vecka utan vind när dom varit där. Shit vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna. Jag var där för ett år sen.

  • sajmon

    Medlem
    10 september, 2009 vid 20:24

    Tjusigt.. Tjuuuusigt!
    sa vargen

  • claes6

    Medlem
    11 september, 2009 vid 07:23

    Sweet!

    Önskar att jag hade en mamma som fyllde 50 :tongue:

  • petter_f

    Medlem
    11 september, 2009 vid 07:50

    Klart avis… 😉

  • tobhed

    Medlem
    11 september, 2009 vid 10:39
    Aronh;574860 wrote:
    Det är schysst planering. Man kan verkligen vara säker på att det blåser på Karpathos under sommaren. Jag har aldrig hört någon säga att de haft en vecka utan vind när dom varit där. Shit vad jag längtar tillbaka när jag ser bilderna. Jag var där för ett år sen.

    Det blåser bara under sommarmånaderna så att åka någongång under restan av året är inte att rekomendera. Det blåser väl egentligen inte alltid, men sjukt ofta i vilket fall.

  • gustavl

    Medlem
    11 september, 2009 vid 11:33

    Har en polare som var där för någon månad sen. 3.7 i en vecka, så nog blåser det alltid 🙂
    Och riktigt snygga bilder förresten!!

    /GL

  • ugglemannen

    Medlem
    11 september, 2009 vid 14:47

    Det grymmaste med det stället är ju att det bara fläktar lite lätt i staden. Så drar man bara ca 2mil söder ut så blåser det 3.7.
    Kan ju inte bli bättre! (eller jo, om det hade funnits vågor med)

  • jester

    Medlem
    11 september, 2009 vid 15:40

    2 mil var la allt att salta sträckan lite? Vi bodde på ett hotell utanför Karpathos stad, och enligt GPSen är det exakt 13,46 km… 23 minuter med moppe. Jupp, körde med GPSen på.. 🙂

    Tog från centrum, och då är det 12,4 km och 19min… 🙂

  • crash151

    Medlem
    12 september, 2009 vid 05:43

    Ser fint ut.
    Men vad platt det var.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Karpathos bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.