Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Karpathos…..lite info och bilder

  • pakke

    Medlem
    3 september, 2006 vid 22:35
    donpedro wrote:
    Hade ni inte problem med stölder? eller tältade ni på någon form av inhängning? Känns ju som att de e lite osäkert att lämna tältet obevakat när man e ute å surfar, lämna surfgrejjerna utanför tältet på natten osv. Hur löste ni det? eller e det ingen risk för stölder??

    Som jag upplevde de så stjäls inget där. man kan bara komma ifrån ön med färjan från pigadia eller flyg precis bredvid spotten. de har snotts bräder någon gång men en av poliserna surfar o har sina grejjer hos chris schill så dom kom snabbt tillbaka. jag hyrde plats hos chris i en månad ingen rörde mina grejer.. o dom hängde olåst

  • klang

    Medlem
    5 mars, 2007 vid 23:13

    Daxs att väcka liv i karpathos tråden igen, vilka åker dit i år?

    Vi är ett litet gäng LBWS:are som tänkte komma över i juni, ska bli såååå gött…

    /Robert

  • callep

    Medlem
    11 mars, 2007 vid 08:54

    jag funderar på att dra till karpathos i juni.. men jag är rädd att det blåser FÖR mycket och mitt stora frågetecken är om man klarar sig på en 4.0a som minsta segel? det ska ju tydligen finnas nått som heter chicken bay där det blåser mindre, stämmer det? ska köra fristajl ..väger 72 kg

  • klang

    Medlem
    11 mars, 2007 vid 21:51

    @callep 369443 wrote:

    jag funderar på att dra till karpathos i juni.. men jag är rädd att det blåser FÖR mycket och mitt stora frågetecken är om man klarar sig på en 4.0a som minsta segel? det ska ju tydligen finnas nått som heter chicken bay där det blåser mindre, stämmer det? ska köra fristajl ..väger 72 kg

    Det hoppas jag verkligen, för det är mitt minsta också 😉

    /Robert

  • lukasw

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 12:30

    Coolt, hoppas att det blåser mycket, var på rhodos helt ok 110kg surf

  • klang

    Medlem
    26 mars, 2007 vid 07:15

    Vi är ett gäng nu som ska dit från Lund:a trakten, ca: 8-10 pers. Är det bäst att fixa boende innan man kommer fram, eller blir det mycket billigare att göra det på plats?

    /Klang

  • pakke

    Medlem
    29 mars, 2007 vid 15:01

    @callep 369443 wrote:

    jag funderar på att dra till karpathos i juni.. men jag är rädd att det blåser FÖR mycket och mitt stora frågetecken är om man klarar sig på en 4.0a som minsta segel? det ska ju tydligen finnas nått som heter chicken bay där det blåser mindre, stämmer det? ska köra fristajl ..väger 72 kg

    Chiken bay e nice för friistajl men de e löjligt byigt..

  • pakke

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:37

    @Pakke 373281 wrote:

    Chiken bay e nice för friistajl men de e löjligt byigt..

    men åker nog dit i år igen… börjar bli riktigt sugen…

  • memark

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 21:18

    Nu väcker vi liv i denna tråd igen tycker jag. Har läst allt ni skrivit och blivit grymt sugen.
    Är det några som planerat att åka dit i år? Några som vill planera att åka dit? 🙂

  • svenne

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 21:52

    Jag var där för två veckor sen.
    Chris kör som vanligt i lagunen och Devils bay, men har lagt ner Luv spot då det inte var många som använde centret där. Mistral kör på som vanligt i Gun bay och lagunen. OCH, gamla Happy Travels surfcenter har startats upp igen av två snubbar som ville ha ett eget center så nu finns det sex centra där nere! Happy och Gun bay ligger mellan lagunen och Devil’s.

    Chris har riktigt bra prylar, allt från freestyle till camber-segel, sprillans F2-brädor och kall öl i kylen! 🙂
    Raoul som jobbar vid Devil’s har släpat med sig videoutrustning för att kunna köra videoinstruktioner, riktigt bra koncept.

    Jag kan rekommendera Princess studios. Bra lägenheter som det bara tar tio minuter att gå till från Devils och kanske sex minuter från lagunen.

    Det är flera som åker ner i slutet av juni och hela juli. Just go man, just go!

Sida 9 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Karpathos…..lite info och bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.