Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Karpathos Speed 2013 – King of Paradise

  • Karpathos Speed 2013 – King of Paradise

    Publicerad av andersbq på 27 november, 2012 vid 21:39

    Nu när vintern drar över Svealand och snart resten av riket, så börjar vi planera och boka inför sommaren 2013. Fredagen den 26 Juli så börjar vi tävla vid Paradise Bay. Nytt för nästa säsong är att vi räknar hela de två veckorna som en enda tävling. Men det räcker med att vara med i 6 dagar för att få till det. På så vis blir det spännade även de dagar som inte är superblåsiga. En dagsseger i 36 knop blir (nästan) lika mycket värd som 43 liksom. Vi kommer också ha lite priser som jag är övertygad att de som vinner kommer att uppskatta. Så boka nu. Både Apollo och Airtours har öppnat sina bokningssajter. Vårt hotell kommer som vanligt bli fullbokat!

    Tänk på att detta är en fin julklapp till hela familjen; sol, värme, bad, mat och speeeeeeed!

    Läs mer på http://www.karpathosspeed.com

    Vem ska med med?

    svartepeter svarade 10 år, 8 månader sedan 17 Medlemmar · 41 Svar
  • 41 Svar
  • seve1000

    Medlem
    28 november, 2012 vid 05:51

    Jag och tjejen är bokade och klara:cool2:
    Nu hoppas jag bara att jag hinner renovera klart axeln till ett sådant skick att den klarar Karpathos;-)

  • surfan

    Medlem
    28 november, 2012 vid 20:10

    jag med familj är bokade och klara 🙂

  • martin-m-a

    Medlem
    28 november, 2012 vid 20:25

    Jag med Nettan ihop med Mats Ferner med Karin är bokade o klara 🙂

  • andersbq

    Medlem
    11 december, 2012 vid 07:54

    Vill bara lyfta denna tråden lite högre.
    Vad kan vara en bättre julklapp till dig själv och familjen än ett par veckors skön 38 knops speed i 27 graders värme?
    Huvudhotell för oss svenskar är Sound of the Sea, men några brukar även boka i Amopi, du rummen på SoS alltid tar slut. En nyhet för 2013 är att vi kommer uppmärksamma dags-segrarna, typ som man gör i Weymouth, vi kommer också lotta ut ett värdefullt pris bland alla deltagarna.

  • surfan

    Medlem
    11 december, 2012 vid 16:22

    Ja där trivs vi bra !!

  • seve1000

    Medlem
    20 december, 2012 vid 16:39

    Ja nu är det nära;-) Plats på planet och findricka bokat! Nu skall jag bara få min vänstra arm rörlig också:grin:

  • faster

    Medlem
    21 december, 2012 vid 07:41

    en handtrall kanske hjälper :santa:

  • andersbq

    Medlem
    24 juni, 2013 vid 10:20

    En månad kvar nu:
    http://www.karpathosspeed.com
    Nytt för i år. Priser, bl a vochers i baren som går att lösa in mot öl, mackor snickers osv. Även pris till vinnaren, En veckas Brädförvaring, Flyghämtning.

    OBS det finns fortfarande plats på flyg från Sverige dessa veckor!

  • andersbq

    Medlem
    30 juni, 2013 vid 22:24

    Hoppas det finns vind kvar när vi kommer om 3 veckor, så här ser första juli-veckan ut:

  • lundvall

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 14:40

    Underbart, snart är det dags!!!

  • seve1000

    Medlem
    10 juli, 2013 vid 14:55

    Hej alla som skall åka till Karpathos!

    Bra om ni anmäler till Chris-Schill.com att ni vill ha förvaring samt upphämtning av prylar på flygplatsen.
    Vilken dag ni anländer.
    I alla fall ni som skall ha era grejor där;-)

    Jag mailade honom för ett par dagar sedan och anmälde min ankomst och då har inte fått någon info om vilka som kommer och när.
    Han vet dock att King of Paradise blir av för det sett på Facebook samt BQ föredömliga sida Karpathosspeed.com

  • lundvall

    Medlem
    10 juli, 2013 vid 17:45

    Bokad och klar hos Chris sen i vintras 🙂

  • glader

    Medlem
    12 juli, 2013 vid 08:19

    Hoppsan, det hade jag helt glömt! Tack Henrick

  • seve1000

    Medlem
    12 juli, 2013 vid 08:39

    Man gör ju lätt det;-)

    @glader 712843 wrote:

    Hoppsan, det hade jag helt glömt! Tack Henrick

  • bjornen

    Medlem
    12 juli, 2013 vid 10:33

    Det verkar vara bra drag.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Karpathos Speed 2013 – King of Paradise

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.