• Publicerad av clocknose på 22 augusti, 2006 vid 06:00

    Hej!

    Ska iväg en kortis till Shanghai i Kina 4 dagar. Vet någon om man kan shoppa surfgrejer där och i så fall var. Våtdräkt är det framförallt jag tänkte hitta en till bra pris om möjligt. / Joacim

    Oregistrerad svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • manno

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 07:26

    där har dom väl plagiat av allt!? Ascoolt att ha ett zimmer eller nils pryde

  • guppy

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 23:13

    Eller kanske Nils Pride(!),
    Norf Sales
    Global Spirit

  • getwet

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 10:03

    Åh ja vill ha en ny Fantastic……IKEA (kopianskopiaföretag) varianten på fena, Kurtis.

  • imported_macts

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 10:17

    Hej

    Jag har varit i Kina (Nanjing och Bejing) och inte hittat några surfgrejjor. Kanske Shanghai är bättre.

    Om jag har fattat det rätt så verkar även Kineser som surfar köpa sina grejjor från Hong Kong. Läste det på ett asiatiskt ws-forum.

    Däremot Quicksilver och Billabong-kläder är snorbilliga och faktiskt bra kvalitét!

  • clocknose

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 15:56

    Tack Mac. Lite Billabong eller QS är ju aldrig fel 🙂

  • Oregistrerad

    Gäst
    23 augusti, 2006 vid 20:11

    Åker oxå till Kina en kortis i nästa vecka.
    Finns det några särskilda butiker, gator, köpcentra etc man ska ta sig till om man letar surfprylar och Billabong och QS t ex.

  • imported_macts

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 10:04
    Oregistrerad wrote:
    Åker oxå till Kina en kortis i nästa vecka.
    Finns det några särskilda butiker, gator, köpcentra etc man ska ta sig till om man letar surfprylar och Billabong och QS t ex.

    Nu är ju Kina “ganska stort”, men tar man Bejing som exempel så är Silk-market ett tips. 5 våningars varuhus med försäljning av allehanda kopior av allt möjligt.

  • Oregistrerad

    Gäst
    24 augusti, 2006 vid 20:19

    Tack, jag menade Beijing men glömde skriva det. Lägger silk market på minnet

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.