Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kinna ÄR off topic

  • jat

    Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:05

    Nu var det ju inte meningen att denna tråd skulle starta ett reklamkupp om Öresjön eller Kinna eller liknande. Jag undrade helt enkelt hur många inne på konfen som var därifrån. Ville varken skryta eller tracka på Kinna/Skene/Örby. Det är ju en helt vanlig by.

    Nu verkar det ju fylla på med folk.

    Any day! OM…. någon orka sätta upp en lokal tävling på byiga Öresjön så deltar jag. Så långt från Götet är det inte. Freestyle på plattvatten!!!

    Var där ganska mkt nu under vintern och is surfade. Det är få sjöar som har bättre is för isjakt och is surfing.

  • mbkpeter

    Medlem
    16 mars, 2004 vid 22:24

    Inge.

    7:e plats.

    Döh, grabben, sikta inte för höggt nuh va.

    “Frågan är vem som kommer sist”

  • mbkpeter

    Medlem
    16 mars, 2004 vid 22:28

    GLS.jpg

  • diil

    Medlem
    17 mars, 2004 vid 01:36

    Det skulle vara nåt, högvis med sponsorflaggor och domartorn längs Hanatorps badstrand… smile.gif Jag är absolut med och seglar i så fall, kommer ner direkt. Har lite revanchlusta, kom tvåa (av två) när Marks seglarklubb hade klubbrace, typ 1992 kanske? Dåligt med vind, och jag satt ner på pråmen och vilade när Vindbyn (obs, stort V) kom… Surt… Och kompisen var lagom kaxig, klubbmästare som han blev, trodde han skulle få spons när som helst smirk.gif

    Calle, du är medlem i klubben va? De har ju fina bojar och dylikt om vi vill lägga en bana. Jag kan säkert fixa det annars, om det blir aktuellt. Jaja, tål att tänkas på när det blir varmare. /D

  • queen

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 17:35

    Herregud!!!

    Här sitter man i Sälen och längtar till sommmaren i STHLM och blir helt brutalt påminnd om sin barndom i Kinna. Det låter kanske gemytligt men tro mig, har man en gång lämnat byn vill man aldrig tillbaka.

    Kram på er.

    EX-Kinna-bo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 mars, 2004 vid 17:37

    oki

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kinna ÄR off topic

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.