Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kita i vbg på östlig vind?

  • kita i vbg på östlig vind?

    Publicerad av eddman på 29 april, 2008 vid 14:41

    det måste väl finnas någonstans man kan köra eller? borde det inte gå på norra näs eller i vikarna där omkring. annars får det bli läjet i morgon. blir min säsongspremiär, någon mer som ska köra? jag är väl där efter lunch någon gång.

    cheers!

    fredrik

    eddman svarade 16 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • blackadder

    Medlem
    29 april, 2008 vid 19:09

    I morgon kör vi där. Häng med oss då! Sist vi kajtade ihop svek ju vinden lite!

    /Ulrik

  • rusiak

    Medlem
    29 april, 2008 vid 19:40

    @EddmaN 461834 wrote:

    det måste väl finnas någonstans man kan köra eller? borde det inte gå på norra näs eller i vikarna där omkring. annars får det bli läjet i morgon. blir min säsongspremiär, någon mer som ska köra? jag är väl där efter lunch någon gång.

    cheers!

    fredrik

    Är det samma vindriktning som i kväll så funkar Olofsbo. Tror nog inte så mkt på läjet i ostligt, eller ens sydostligt….

    //Alex

  • blackadder

    Medlem
    29 april, 2008 vid 20:09

    Ja nänä vi kör alltså inte i Läjet imorgon. Jag läste inte så långt. Tänkte mer på Norra näs med omnejd. Kanske Getterön, det hela är lite hemligt 😉

  • eddman

    Medlem
    30 april, 2008 vid 06:52

    gött jag hänger på! men vart kör vi då? o när? PM:a ett nummer till mig så ringer jag sen

    tjo

    ed

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kita i vbg på östlig vind?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.