Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita imorgon?

  • aka_kalle

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 14:36

    Någon som vågade sig ut utan torrdräkt idag?

  • annas

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 15:06
    lina wrote:
    peter, har du skaffat foli?
    du klipper väl dig inte iaf va?
    var det kallt i vattnet micke, anna pjott alla ni galna som var i?
    vågar inte bli sjuk, blir det så fort jag börjar surfa när det är så här jävla kallt. måste skaffa mer underhudsfett eller nått. upp med bildbevis så man vågar sig ut till helgen

    Det var riktigt fint – de 8-10 graderna i luften gjorde det helt ok, även om vattnet var kallt – jag hade lätt kunnat stanna i ett tag, men var tvungen att dra till skolan.

  • mjersen

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 15:39
    AKA_KALLE wrote:
    Någon som vågade sig ut utan torrdräkt idag?
    jafan när jag drog därifrån var det i alla fall 3st ute med våtdräkt
  • gogga

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 15:43

    På näset hade vi klarblå himmel, sol, 8-10 grader och vind för att köra med 15 draken. 3 timmar i en 5/3:a och man till och med svettades! Härligt får man minst sagt lov att säga!

  • jacko

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 16:00

    ja fy fan, 13 körde jag t o m. HÖJDEN AV LYCKA

  • jacko

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 16:25

    varmt i hamnen idag, myspys.

  • jacko

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 16:34

    snygge hed

  • pjoter

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:17

    Mmmm, de va gytt idag, hann inte köra så mkt innan skola men lite hann man ju leka och testa draken. och ja, det är en foil, men inte min dock. Väntar på att min ska bli färdig å släppas sen ska det lekas ordentligt.

    Håret ska inte klippas, däremot håller jag på att odla en rejäl fjunmustasch som passar till den tyska kvalitetskiten.

  • luuddee

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:20
    pjoter wrote:
    Mmmm, de va gytt idag, hann inte köra så mkt innan skola men lite hann man ju leka och testa draken. och ja, det är en foil, men inte min dock. Väntar på att min ska bli färdig å släppas sen ska det lekas ordentligt.

    Håret ska inte klippas, däremot håller jag på att odla en rejäl fjunmustasch som passar till den tyska kvalitetskiten.
    pjotttt du kan för fan inte köra fjollllllll hahahaha

  • pjoter

    Medlem
    28 mars, 2006 vid 22:40

    hehe, klart jag kan. 🙂

    foil is the future! 😉 se bara på din älskade EH å alla andra bowkites, bridles å skit å sen måste man ändå lägga energi på att pumpa upp dom. Snart kommer dom komma med det lysande konceptet att ta bort blåsorna i tron om att det är nåt nytt å grymt…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kita imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.