Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kita imorgon

  • patrikol

    Medlem
    26 november, 2004 vid 18:10

    ja fan är nog på faktiskt grymt sugen på att prova shift systemet bara det blåser ordentligt så. smile.gif

  • patrikol

    Medlem
    26 november, 2004 vid 23:38

    Ser ut till att regna kraftigt men vi hoppas att det inte blir så! Sugen som faen ju! smile.gif

  • patrikol

    Medlem
    27 november, 2004 vid 08:50

    Sticker ut så att vi är där vid 10:30-11:00 tiden.

  • patrikol

    Medlem
    27 november, 2004 vid 18:14

    Provade shift systemet idag blev bara en kort runda för mycket vind för 14 och för lite för 9 hamnade precis mitt emellan, vinden skojade med mig idag. Fick dock prova att ta upp kiten igen med hjälp av 5te linan bus enkelt inget drag inget kast bara fint upp igen på några få sekunder mycket bra om man som nu hamnar i vattnet 5 grader kallt och inte vill ligga i mer än nödvändigt dra i linan och vips så klättrar kiten upp snyggt utan några obehagliga överraskningar! smile.gif Återkommer med mer info så fort det blir läge för en tur igen.

  • zoolander

    Medlem
    27 november, 2004 vid 18:31

    fan va gött.. om det nu funkar så bra så vill jag med ha det.. kan du kanske prova det efter att en våg har svept över kiten? det är ju då dom jäklarna börjar bli tröga att starta.. men det räcker för mig om du provar det när det blir varmare.. dvs du behöver inte göra det innan i minusgrader!

  • arnolderik

    Medlem
    27 november, 2004 vid 18:32

    Passar shift systemet på North kites??
    Har rhino 2or. Nån som vet?

  • patrikol

    Medlem
    27 november, 2004 vid 18:41

    Naish betalar royalties till North det är deras grej från början så det passar utmärkt till North. Hör med Christian han har kört med 5e lina sedan i somras och han kör ju med North kites. Så visst funkar det du behöver en kiteleash elle 5 linan infästning för att det skall funka smärt fritt annars får du mecka lite med en infästning av annat slag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kita imorgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.