-
Kitare två tår kort
Hört på stranden: En kitare på wakeboard loosade två tår nånstans i skåne i helgen. Stackars sate…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitare två tår kort
Hört på stranden: En kitare på wakeboard loosade två tår nånstans i skåne i helgen. Stackars sate…
har rätt svårt att känna medlidande…
hur lyckas man med det för övrigt?
Det är otroligt vilka historier som tar fart angående kitesurfingen.
När jag var nere på Bunk i H-hamnen sthlm, berättade killen i shopen om två olyckor, en som blev av med örat på Öland och en som blev upplåst över träden på västkusten. Båda historierna har jag hört tidigare men då var stället Hawaii. Den med killen som flög upp över träden och blev liggande livlös stämmer men alla andra om tår som kapas, öron som flyger, impotens, sömnlöshet och fortkörningsböter 😉 är bara dravel…tror jag…
/CH
Hmmm, tvivlare där. Jag känner killen som tog hand om honom på stranden 🙂 Nästan en “jag mötte Lassie”, va????
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitare två tår kort
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.