Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitare två tår kort

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2000 vid 01:27

har rätt svårt att känna medlidande…
    hur lyckas man med det för övrigt?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2000 vid 08:03

Det är otroligt vilka historier som tar fart angående kitesurfingen.
    När jag var nere på Bunk i H-hamnen sthlm, berättade killen i shopen om två olyckor, en som blev av med örat på Öland och en som blev upplåst över träden på västkusten. Båda historierna har jag hört tidigare men då var stället Hawaii. Den med killen som flög upp över träden och blev liggande livlös stämmer men alla andra om tår som kapas, öron som flyger, impotens, sömnlöshet och fortkörningsböter 😉 är bara dravel…tror jag…

/CH

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2000 vid 13:48

Hmmm, tvivlare där. Jag känner killen som tog hand om honom på stranden 🙂 Nästan en “jag mötte Lassie”, va????

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitare två tår kort

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.