Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite AW fredag GBG?

  • Kite AW fredag GBG?

    Publicerad av virena på 28 september, 2007 vid 01:11

    Tjohoooooo!

    Vet att jag inte e så bra på att planera så det kanske inte är nån som kan, men tänkte iaf kolla om det var nån som va sugen på en kite After work imorn nån stans i stan runt 18 tiden. Vore kul att hinna se några GBG kitare innan jag försvinner. Skriv eller ring gärna om du e sugen att haka på. Tips på bra AW ställen mottages gärna.

    Virre 0739929262

    virena svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • che_riff

    Medlem
    28 september, 2007 vid 05:43

    Tompa? Skall vi ta en AW, önska lycka till och säga hej då till flickebarnet?

  • sourra

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:18

    Jag är uppbokad på en annan AW men säg till var ni hamnar så ska jag försöka komma förbi och uttrycka lite avundsjuka inför dina vinterplaner.

  • toby

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:26

    vi är några st som drar till draget vid 14-tiden….det finns 1 ev 2 platser kvar i bilen. 073-433 99 62.

  • virena

    Medlem
    28 september, 2007 vid 12:03

    @sourra 418530 wrote:

    Jag är uppbokad på en annan AW men säg till var ni hamnar så ska jag försöka komma förbi och uttrycka lite avundsjuka inför dina vinterplaner.

    Kul, hör av mig senare när vi bestämt vart vi tar vägen.

  • rusiak

    Medlem
    28 september, 2007 vid 18:52

    Hoppas ni fick en kul kväll o att den fick dig att ändra dig om resan, d.v.s. att livet härär så mkt bättre o att det inte är värt att sticka. Troligt!? 😉

    När drar du? Ha de gött!

    alex

  • sourra

    Medlem
    29 september, 2007 vid 00:36

    Virenakräket drar på onsdag och vi får klara oss utan i ett halvår. Hur ska det gå Alex? Fylla tomrummet med tv-spel och pils?

    (Gött att få se dig igen, du alla hårda tjejers förebild!)

  • virena

    Medlem
    29 september, 2007 vid 09:08

    Kul att du kom förbi Johan. Sorry att jag blev lite sen så att du va tvungen att bli sen till din “vuxensocialaktivitet”:wink:. Och när jag kommer hem om 7 (till 16) månader hi hi får vi se till att komma ut och klänga i bergen.

    Ja, på onsdag bär det av Alex. Lovar att tänka på dig när livet där borta oxå blir vardag. Fast det skall jag se till att det inte blir för vardag är nog min största fiende och fiender är till för att bekämpas. Kommer att sakna beachhänget med alla er go kitepolare.

    Ha det så gott här hemma, KRAM på er

  • above_the_law

    Medlem
    29 september, 2007 vid 09:23

    Virena,

    hur ser resplanen ut (om det nu finns någon)?
    Skriver du resedagbok? Inte för att jag kanske har med det att göra men det är ju alltid kul att läsa om bra kitespots och andra intressanta platser. Kanske kan man i all hast snappa några bra ställen att bo o s v?

    Ha det så skönt, kör hårt men tänk på kroppen:-)!

    Nu ska jag laga min Warro 7:a, sedan gårdagens byiga förhållanden i Draget igår em..

    Take care,

    /Nicco
    @Virena 418778 wrote:

    Kul att du kom förbi Johan. Sorry att jag blev lite sen så att du va tvungen att bli sen till din “vuxensocialaktivitet”:wink:. Och när jag kommer hem om 7 (till 16) månader hi hi får vi se till att komma ut och klänga i bergen.

    Ja, på onsdag bär det av Alex. Lovar att tänka på dig när livet där borta oxå blir vardag. Fast det skall jag se till att det inte blir för vardag är nog min största fiende och fiender är till för att bekämpas. Kommer att sakna beachhänget med alla er go kitepolare.

    Ha det så gott här hemma, KRAM på er

  • virena

    Medlem
    29 september, 2007 vid 09:41

    @above_the_law 418781 wrote:

    Virena,

    hur ser resplanen ut (om det nu finns någon)?
    Skriver du resedagbok? Inte för att jag kanske har med det att göra men det är ju alltid kul att läsa om bra kitespots och andra intressanta platser. Kanske kan man i all hast snappa några bra ställen att bo o s v?

    Ha det så skönt, kör hårt men tänk på kroppen:-)!

    Nu ska jag laga min Warro 7:a, sedan gårdagens byiga förhållanden i Draget igår em..

    Take care,

    /Nicco

    Hej hopp!

    Ja, jag borde nog skrivit att kroppen är min största fiende och inte vardagen:wink:.
    Jag kommer att skriva på resedagboken. Skicka din emailadress i ett PM så kan jag lägga in dig om du vill.
    Har inte så mycket planer. Jo lite i brasilien då jag först flyger till Rio och hänger där i några veckor hos en polares bror. Kommer att bo hos hans kompisar mellan cobacabana och ipanema för att framförallt klättra, prova skärmflygning och kanske kita lite. Eller bara återhämta min kropp i värsta fall. Sen åker jag till Salvador och hänger där lite hos samma polares kusiner som surfar och bor alldeles vid kitebeachen mm. Sen blir bet klättring i Capada dimantina. Efter det blir det kite i nordöstra och där har jag egentligen inga planer så det blir vad det blir beroende på vad jag springer på för folk.

    I sydafrika har jag inga mer planer än att jag tar mig till kapstaden och kansek blir kvar där i 3-12 månader eller så hamnar jag nån annanstans. Bara jag får kita, klättra och MTBa. Tanken är att bara stanna i 3 månader, men finns det inget jobb här hemma eller om jag skulle trivas allt för bra så blir jag kvar. Känns alltid skönt att ha en plan b så man inte blir inlåst i ett hörn.

    Ha det så gott här hemma och lycka till med kitelagningen så det inte behöver bli några mer frustrationsinlägg:wink:

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite AW fredag GBG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.