• Kite camp

    Publicerad av anonym-anvandare på 2 december, 2001 vid 04:46

    Planer finns på att hålla ett kiteskii camp i Åre under vintern. Tanken är att anordna en
    hel eller kortvecka med ett fullspäckat schema för kite. Skimbat och snowfering kommer även vara en del av aktiviteterna då utgångspunkten för campet planeras vara meltemis skimbat/snowfering testcenter, beläget nere vid Åre sjön. Allt ligger just nu på planeringsstadiet så avgörande om det blir av och vilka aktiviteter som kommer hållas beror på er, Lämna ert intresse och era synpunkter.
    mvh Danne. highstore@usa.net

    anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2001 vid 18:05

    Vilken respons 🙂 Har kört med snowboard och bra vind tre dagar i sträck nu, för er som inte testat måste jag säga att det är precis lika kul som på vattnet, lite hårdare smällar bara./Danne

  • larry

    Medlem
    6 december, 2001 vid 11:28

    Vilka storlekar kör du?
    Vad har du för utrustning att erbjuda? Jag kanske kan låna en 5.0:a och ha med mig.Kommer upp JUL-helgen. Kanske vore kul att köra lite kite.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2001 vid 14:51

    Blir allt lite avis nu, men den som väntar på nått gott.
    Kommer upp den tjugonde och som du vet så är jag och Tobbe på om vi bara kan när campet blir av.
    Lycka till / TOBAS

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 december, 2001 vid 03:01

    Åker själv iväg under jul. Annars kör vi med JOJO ET, mestadels 5.5 & 7.0. Klart det är kul, kan du låna en kite tycker jag helt klart du ska ta med den och testa./Danne

  • larry

    Medlem
    22 december, 2001 vid 21:17

    Är här i Åre nu (011222).
    Tog inte med mig några grejjer. Men jag lånar/hyr/tittar gärna när ni kör.
    Eller snackar skit om inte annat.
    Hör gärna av er.
    /Larry

    070-350 93 77

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 december, 2001 vid 19:18

    Hej!

    Kommer till Åre den 20:e januari och är gärna med på allt med kite. Lämna gärna lite mer info om hur det är tänkt med saker och ting. Vad händer, hur och när?

    Hör gärna av dig/er, 073-6346174

    /Erik alias Eketeket

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.