Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite i Kroatien?

  • Kite i Kroatien?

    Publicerad av arrebarr på 28 juni, 2009 vid 12:36

    Tjenare!

    Jag och en polare ska runt och tàgluffa lite i östra Europa i Juli. Vi tänte bla kitesurfa i Kroatien och jag undrar om nàgon vet nàgot shysst mindre ställe utan sà mycke turister där man kan gà kitesurfingkurser för en rimlig peng?

    Känns dock som att Kroatien blivit väldigt turistigt de senaste àren, men nàn stans borde det ju gà att hitta.

    Jag är tacksam för tips

    nissex3m svarade 14 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • vidmar

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 06:16

    Hej, hej bästa surf stället i kroatien med mest erfarenhet är antagligen på bol på ön brac vid slatni rat (2 timmars båtfärd från makarska). De har sjukt bra saker till uthyrning och det blåser alltid konstant där pga terminal vindar (8-12 m/s) men det finns mycket båtar där och de flesta tar inte hänsyn till surfarna och det är någorlunda frånlands vind där har för mig att det kostade 100 kr att låna vinsurfing utrustning där för en timme men driver du iväg och de måste hämta dig med båten tillkommer en avgift på 500-600 kr. Men det är nog bästa stället i Kroatien skulle jag säga. 🙂 Lycka Till! / Andreas

  • nissex3m

    Medlem
    3 augusti, 2009 vid 13:17

    Var där förra veckan och det blåste 6 av 6 dagar, började runt 2-tiden och la ner runt halv 7…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kite i Kroatien?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.