Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite- kompisar i Malmöområdet sökes! :)

  • Kite- kompisar i Malmöområdet sökes! :)

    Publicerad av therese på 11 september, 2009 vid 15:12

    Hej!

    Jag är en billös nybörjare kitare (forfarande) med soppa- pengar 🙂 Bor centralt i Malmö och är oerhört flexibel då jag har på obligatoriska seminarium i skolan. Hade hoppats få att kita till helgen men enligt mig så blåser det åt fel håll, eller?! Men annars kan det ju bli vid senare tillfällen. 0708- 428203 är mitt mobilnummer.

    /Tessan

    PS. Skotten, detta är inget personligt, men jag fruktar den dagen du kommer att tröttna på mina undringar kring prognostolkningar så jag tänkte att du skulle få dela bördan med flera… ha ha ha…

    Andre’ svarade 14 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • skotten

    Medlem
    11 september, 2009 vid 17:53
    Therese;575125 wrote:
    och är oerhört flexibel

    we should go on a date 🙂

  • hugeo

    Medlem
    11 september, 2009 vid 20:12

    Mchemmoroid : Beehive!

  • skotten

    Medlem
    11 september, 2009 vid 21:50

    hehehe its a private joke Therese and I have : )

  • kitelife

    Medlem
    11 september, 2009 vid 21:52
    skotten;575259 wrote:
    hehehe its a private joke Therese and I have : )

    It kinda sounds like you could use a date thou… med tanke på dina känsler för din bil! eller var det någon annans bil du våldförde dig på :crazy:

  • skotten

    Medlem
    11 september, 2009 vid 21:58

    a world without emotion would be a shit one Pan, she makes me smile almost as much as my woman does : )

  • kitelife

    Medlem
    11 september, 2009 vid 22:09

    She is a beauty . . .

    dark and petie just the way i like them :ooo:

  • therese

    Medlem
    12 september, 2009 vid 13:17

    … och jag som trodde att jag hade fått nya kitepolare så är det du skotten… 🙂

  • kamikazekiteren

    Medlem
    13 september, 2009 vid 07:28

    ¨ska du ut idag?? (på date….)

  • Andre’

    Gäst
    13 september, 2009 vid 16:46

    Jag är också gärna på att dela biläventyret ut till spotsen inkluderat soppapengarna.

    Är Förövrigt nyinflyttad student i Malmö sen i förrgår och har inte någon bra koll ännu på vart ni åker så om det är någon som vill ha lite sällskap i skutan är det bara att dra ett mess eller slå en pling 073 820 31 97 😉

    //Andre’

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite- kompisar i Malmöområdet sökes! :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.