Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite önskas!!

  • Kite önskas!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 6 september, 2001 vid 15:56

    Hola amigos!!
    Är sugen på att börja öva kiteflygning för att först och främst kunna köra lite uppe i Åre till vintern. Vill dock gärna ha en som går att ha i vattnet oxå för att surfa runt lite på Gotland till sommarn. Har ni någon som ni vill sälja hyffsat billigt så hör av er på 070-9925752. Eller maila.
    Uppblåsbar är ok, men tror att exempelvis en Waterfoil vore lämplig att börja med. Har ni åsikter eller tips får ni oxå gärna höra av er.
    Surf on / TOBAS

    anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • joce

    Medlem
    6 september, 2001 vid 19:00

    peter lynn arc funkar skitbra, har en själv

    M v h
    Joakim…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 september, 2001 vid 08:39

    Har en wipika free air 6.5 (8kvm) använd 6ggr, nyskick. har kört en liknande drake på snö(Naish 7.o) det gick utan bara fan, glöm större kite på snö…

    pris 4000:-

    Hugo@bansan.com

  • kamil

    Medlem
    7 september, 2001 vid 09:50

    Hola.
    Jag har en C-quad till salu om du är intreserad. En oärhört stark kite med en aktiv yta på 6,3kvm. Annvände den hela sommaren så man kan ha den både till snö och vatten. Ring mig på 0739-749877. MVH Peter

    Kamil från Malmö/Simrishamn

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2001 vid 13:43

    Hola Kamil!!
    Fundrar på om hur det funkar med en c-quad på land. Är inte ramen känslig för exempelvis hårda nedslag? Är den inte klumpig att packa om man t. ex vill ha den i en ryggsäck??
    Vilket pris hade du tänkt?
    Är det OK! kunde det kanske ändå vara aktuellt bara för att komma igång. Bor i GBG men har planer på att åka ner mot Malmö för att hälsa på lite grann.

    TOBAS

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2001 vid 17:05

    tja, säljer min Wipika Air Blast 11.8 kvm mkt bra skick för 9500:- prutat o klart.

    hugo@bansan.com

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2001 vid 15:24

    Hej har en Peter Lynn ARC 840, som jag säljer komplett mwd linor bom och Naish centeradjuster för 6500 kr. Hör av dig till mig på 0709-262685

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 september, 2001 vid 13:19

    Tjena! jag har en Wipika Classic 8.5m2, nya linor till (800Kr) den är ett år gammal och har körts minimalt. tror att den skulle passa bra på snö, då jag själv har kört på isen med den, och även i vattnet!
    hör av dig om du är intresserad, pvahlfridsson@hotmmail.com
    eller 070 420 32 92
    /peter

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 september, 2001 vid 14:12

    Hej,
    Jag har Fone kites som är kanon för snö och vatten bruk, 5m2 eller 7m2 är bra för båda bruk. Pris runt 6500:- komplett.
    Ha det
    Henkan

    Watski Erstagatan
    Stockholms kitesurfing shop
    http://www.watskierstagatan.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite önskas!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.