Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite påeurosport

  • patrikol

    Medlem
    20 december, 2003 vid 22:47

    Tack Tack Tack Kul att se Christian! Men dom hade döpt honom till Mark Shin! Bara att ta åt sig komplimangen Chrille du kiteade väl så att dom troddet att det var Mark ett gott betyg! wink.gif Otroligt att den svenske speakern inte visste vem Christian var! Vet han vad kite är för något över huvud taget?

  • hampe_

    Medlem
    20 december, 2003 vid 22:59

    tjena,

    chrille d. var med några sekunder men då hette han
    Mark Shinn smile.gif enligt eurosport YOZ
    men tydligen hann Patrikol skriva det före mig…

  • gangsta_erik

    Medlem
    21 december, 2003 vid 03:27

    ja man kan gärna tro att han har datorn i R¤¤en hela tiden??? för snabbare än vår kära patrikol kan man nog inte bli…. inte på steffo iallafall….
    ps. det är niklas som skriver på eriks steffo login pga att jag är onykter och inte orkar logga in på mitt eget skit namn. ds.

    peajse

  • hengo

    Medlem
    21 december, 2003 vid 03:29

    jävla goa vågor hade dom!!

  • cjuggla

    Medlem
    21 december, 2003 vid 09:06

    FAN jag missa det, går det i repris?

  • backe

    Medlem
    21 december, 2003 vid 12:15

    Svar till:


    Otroligt att den svenske speakern inte visste vem Christian var! Vet han vad kite är för något över huvud taget?

    [/ QUOTE ]

    Med risk för att nån blir sur men x-treme kommentatorerna på Eurosport suger fett. Känns som det alltid e samma kille oavsett vad det är för gren som sitter och rabblar nåt dåligt manus och svänger sig med “coola” uttryck, expressions…

  • eddie

    Medlem
    23 december, 2003 vid 19:07

    En kompis till mig skrev och klagade på Eurosport, dess utbud och deras kommentatorer. Det slutade med att han eventuellt skall vara experkommentator för fäktningssändningarna vid nästa OS.

  • patrikol

    Medlem
    23 december, 2003 vid 19:27

    Tror att Rambo hade blivit en fet rolig expert kommentator! Vilka garv! grin.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite påeurosport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.