Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite storlekar juni,tarifa

  • stellan

    Medlem
    26 april, 2006 vid 06:55

    Låter fett – jo jag åker ner redan idag. Eddie och Patric kommer imorgon. Ni kommer på söndag så det blir ett fett gäng! Ses där.

  • snygging

    Medlem
    26 april, 2006 vid 07:30

    Japp det låter som att man skall ta med sig allt, tyvär förbjöd det djävla flygbolaget en att ta med kite grejer efter ngn mellanlandning, trodde att det var lungt att efterboka, kan inte ens avboka om jag skulle villja det. AHHHH
    Men jag köpte en 1.40 (min bräda 1.28) naish golf väska hoss swell som jag tänkte fylla med 20kg bös och sen kanske bära någon kite som klänning :).
    Kompisen funderar på att posta sin bräda med posten ganska billigt men frågan är om det är säkert. Har någon gjort detta ngn gång??
    Ahhh semester

  • muche

    Medlem
    26 april, 2006 vid 09:36

    Fan vad surt!! Finns en by/stad som ligger vid stranden 30 minuter fran Tarifa i riktning Cadiz. Kommer inte ihag vad den heter men det borjar pa C.. Cabol kanske, nat i den stilen. Dar ska iallfall finnas skona chill-out barer man kan hanga i. Vi hann aldrig dit men de ska vara bra grytm tydligen, om det nu inte blir vind….
    lycka till

  • walle

    Medlem
    27 april, 2006 vid 08:16
    Stellan wrote:
    Låter fett – jo jag åker ner redan idag. Eddie och Patric kommer imorgon. Ni kommer på söndag så det blir ett fett gäng! Ses där.
    daligt med vind i dag ocksa… blir val att aka till Las dunas, mera bris dar.
  • biorno

    Medlem
    27 april, 2006 vid 19:56
    Stellan wrote:
    Låter fett – jo jag åker ner redan idag. Eddie och Patric kommer imorgon. Ni kommer på söndag så det blir ett fett gäng! Ses där.

    Kom till Mosquito ikvall sa tar vi lite svenskt party !

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kite storlekar juni,tarifa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.