Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Kiteannonser

  • Kiteannonser

    Publicerad av surfjohan på 28 december, 2005 vid 20:19

    Varför ser man annonser på en massa kiteprylar ifrån “köp och sälj” i raden ovanför när man e inne på vindsurf konfen? Det suger.. det gör mig förbannad.. små löjliga handtag, våtdräkter med redan ditsydda boardshorts på utsidan och diverse uppblåsbara vuxenleksaker..

    Fixa! Du ja!

    alexasu svarade 18 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ola_p

    Medlem
    28 december, 2005 vid 20:52

    Rätt forum tack… Och Försök gärna vara lite trevligare, Det är ju inte så att Steffo får betalt för att driva forumet.

    Själv tycker jag att det är grymt att ha annonserna där, smidigt att se vad som är nytt.

  • surfjohan

    Medlem
    28 december, 2005 vid 21:09

    Jag kanske inte var helt dödsallvarlig mr bigshot moderator, jag kanske påpekade på ett lite smått ironiskt sätt att det kanske är onödigt med annonser på kiteprylar på vindsurfingforumet..

    Fan va allvarligt och drygt det har blivit här på sista tiden, trådar redigeras, stoppas, editeras, flyttas.. man måste tänka på att stava rätt, man får inte skämta om något, inte komma med synpunkter, tänka på att personen som lagt upp forumet driver det idéellt i varje inlägg så att man inte råkar såra denna personens känslor.

    Hela jävla forumet ändras, det blir förvandlat till ett fult datanördliknande standard utseende med vidriga knappar, en massa onödiga kassa funktioner som ingen nånsin kommer använda -liksom va fan ska man behöva en jävla instruktionsbok för att kunna logga in på steffo och softa igenom lite inlägg eller? Det e ju inte direkt någon överväldig positiv respons från användarna, men huvudsaken kanske är att mr steffo kasserar in diverse brädor och segel och resor från de olika företagsnamnen som syns här.

    Vad vet jag, vem bryr sig…drygt e det ialla fall.

  • steffo

    Medlem
    28 december, 2005 vid 21:30

    Jag har tagit bort annonsern tills vidare på grund av att dom verkar krocka på något sätt med sök funktionen.
    När den kommer tillbaka så hoppas jag kunna matcha annonserna med forumet man läser.

    Svenne håller på med ett retro skinn som börjar bli klart.

  • alexasu

    Medlem
    28 december, 2005 vid 23:45

    va de senaste inlägget åsså ett “skämt” eller? dom var ungeför lika roliga.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Kiteannonser

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.