Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitearna tar död på sig själva…

  • joth

    Medlem
    29 december, 2006 vid 17:42

    Kul läsning, verkligen sandlåda men vad hade man väntat sig. Sedan vem orkar bryr sig om hur en liten tygbit 20m upp ser ut. Eller är det därför kitare kör som dom gör ibland. Dom kollar inte vart dom åker…

  • wind-lover

    Medlem
    29 december, 2006 vid 17:43

    Hahaha… helt rätt!
    -de e knappt man vågar säga något….:crazy:så jag har ingen kommentar;)

  • getwet

    Medlem
    29 december, 2006 vid 18:49

    Vad skönt det är att vara windsurfare, och framförallt att vi slipper jonaish här på vårat forum……

  • jonaish

    Medlem
    29 december, 2006 vid 18:54

    @getwet 356501 wrote:

    Vad skönt det är att vara windsurfare, och framförallt att vi slipper jonaish här på vårat forum……

    Hittade!! Här är jag 😉

    Nu är det din tur getwet är gömma dig!

  • rusiak

    Medlem
    29 december, 2006 vid 18:58

    @joth 356487 wrote:

    Kul läsning, verkligen sandlåda men vad hade man väntat sig. Sedan vem orkar bryr sig om hur en liten tygbit 20m upp ser ut. Eller är det därför kitare kör som dom gör ibland. Dom kollar inte vart dom åker…

    Oj vad det blev länkat hit o dit, intressant!

    Kan du inte förklara ditt resonemang Joth, tappade bort mig halvvägs. “…därför kitare kör som dom gör ibland”. För att det är sandlåda eller för att tygbiten hänger 20m upp?

    //alex

  • joth

    Medlem
    29 december, 2006 vid 19:14

    Sandlådan refererade jag till detta http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46504

    Och det andra för att ni åkte o tittade på varandras kitar hela tiden så ni såg inte vart ni åkte… Manar att hur den ser ut kan väl kvitta…

    Antar att du hajjade det…

  • getwet

    Medlem
    30 december, 2006 vid 00:10

    @jonaish 356503 wrote:

    Hittade!! Här är jag 😉

    Nu är det din tur getwet är gömma dig!

    Varför ska jag gömma mig, för dig eller? Not!:smile:
    Kul att du är här så att vi har något att flina åt!

  • swe-496

    Medlem
    30 december, 2006 vid 00:18

    Hur gammal e den där jonaish egentligen… De inlägg jag har läst som han/den/det har skrivit verkar mest vara rappakalja. Inget vettigt någon gång.

  • sourra

    Medlem
    30 december, 2006 vid 03:17

    @SWE 496 356565 wrote:

    Hur gammal e den där jonaish egentligen… De inlägg jag har läst som han/den/det har skrivit verkar mest vara rappakalja. Inget vettigt någon gång.

    Jonaish är född i slutet av september 1989 och hans resonemang får ofta se sig slagna av folk som är födda 16 år senare. För övrigt är det intressantare att kolla på om det är kitesmurfare som tar kål på varandra eller om det är skåningar/semidanskar som gör det.

  • sourra

    Medlem
    30 december, 2006 vid 03:19

    @jonaish 356503 wrote:

    Hittade!! Här är jag 😉

    Nu är det din tur getwet är gömma dig!

    Varför ska han gömma sig? Är det du eller han som har ett speedrekord?

  • oscar

    Medlem
    30 december, 2006 vid 09:42

    Extra skönt att ha jonaish på blockeralistan då han ju har en tendens att dyka upp som gubben i lådan ibland.

  • jonaish

    Medlem
    30 december, 2006 vid 10:01

    Har ni akdrig kört “dunkgömme” i skolan när ni va små? En räknar, dom andra gömmer sig, sen ska den som räknar hitta dom andra och den som blir dunkad först får börja räkna tror jag.

    Ironi va alla så duktiga att använda i sina inlägg när jag va nya här..varför är det inte så nu? Det har ju gått snart 1-2år sen jag va här sist, ni kanske har blivit så sura över att kitesurfing är på väg att ta över?

    Nämn inte mitt namn om ni inte vill ha mig här på “er konf” !!

    ..och från början är jag 08’a, du kanske inte har sett den här bilden?!?

    Test SR2 som alla kollar!

  • surfjohan

    Medlem
    30 december, 2006 vid 10:56

    @jonaish 356586 wrote:

    ..och från början är jag 08’a

    Aha! Förklarar ju en hel del..

  • jonaish

    Medlem
    30 december, 2006 vid 11:12

    @Surfjohan 356596 wrote:

    Aha! Förklarar ju en hel del..

    😉

    puss på daj

Diskussionen ‘Kitearna tar död på sig själva…’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kitearna tar död på sig själva…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.