Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Kitefoil Test?

  • Kitefoil Test?

    Publicerad av nikke på 25 februari, 2015 vid 17:48

    Letar efter ett kitefoiltest om det nu har gjorts något, flysurfer och ozone måste ingå. Någon som har koll?

    jonni svarade 9 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mikepunisher

    Medlem
    26 februari, 2015 vid 08:04

    Finns väl en del på webben. Vet inte om det är något liknande du letar efter?

    http://blog.islandboardshop.co.uk/2014/03/ozone-chrono-vs-flysurfer-speed-4-lotus/

    Flysurfer kommer ju även med en ren racekite vid namn Sonic FR. Vad man hört är Chronon lite mer raceinriktad medans Speed 4 Lotus är mer freeride. Men som sagt, nu kommer dock Sonic FR som skall vara en ren racekite. Vore kul o se tester mellan alla dessa modeller.

  • nikke

    Medlem
    1 mars, 2015 vid 19:57

    Det var exact sådant jag letade efter! 🙂 Tack så mycket! Fast synd att inte fler modeller och märken var med i testet bara. Sonic FR blir spännande att se åsikterna om.

    @MikePunisher 731163 wrote:

    Finns väl en del på webben. Vet inte om det är något liknande du letar efter?

    http://blog.islandboardshop.co.uk/2014/03/ozone-chrono-vs-flysurfer-speed-4-lotus/

    Flysurfer kommer ju även med en ren racekite vid namn Sonic FR. Vad man hört är Chronon lite mer raceinriktad medans Speed 4 Lotus är mer freeride. Men som sagt, nu kommer dock Sonic FR som skall vara en ren racekite. Vore kul o se tester mellan alla dessa modeller.

  • jonni

    Medlem
    13 mars, 2015 vid 11:52

    Jag kan rekomendera Ozone Summit, funkar super för mig och jag är en medel god kitare.
    Kör en Summit 8 och väger 70panner då den är snabbare än en frenzy så kan man gå ned en storlek vilket gör att vindspannet ökar. Kommer i gång vid 5m/s och håller den lätt till 12-13.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Kitefoil Test?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.