Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitekurs Utomlands

  • Kitekurs Utomlands

    Publicerad av ducese på 1 juni, 2008 vid 18:26

    Vilka orter kring medelhavet ska man välja för att få en bra kite vecka i juni – juli? Om ni vet ställen är jag tacksam om man kan få kontaktuppgifter till seriösa kursanordnare då jag är en total nybörjare på området.

    brushanen svarade 15 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • virena

    Medlem
    1 juni, 2008 vid 22:57

    @ducese 471668 wrote:

    Vilka orter kring medelhavet ska man välja för att få en bra kite vecka i juni – juli? Om ni vet ställen är jag tacksam om man kan få kontaktuppgifter till seriösa kursanordnare då jag är en total nybörjare på området.

    Hej hopp!

    Träffade på “Rasta George” som har ett kitecenter på Paros i Grekland när jag var i sydafrika. Minns inte vad centret hette. Han var en himla skön snubbe iaf, tror att han är IKO certifierad, vet dock garanterat att stället bredvid är det. Där skall det vara väldigt vindsäkert under dessa månader.

    Sen har du ju alltid Johan som heter chohoo här på steffo håller till på Sardinien. Annars kan det ju vara rätt bra att gå kursen här hemma så att du bara kan njuta och träna och utvecklas under tiden på de varma och sköna vattnen.

    Lycka till Virena

  • brushanen

    Medlem
    2 juni, 2008 vid 03:31

    Hör med Johan Vastero, cool kille som har varit på de flesta och bästa kitespotarna i världen och är nu på Sardinien.
    web: http://www.chohoo.com/web/
    mail: info@chohoo.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kitekurs Utomlands

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.