Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepolare sökes!!!

  • Kitepolare sökes!!!

    Publicerad av virena på 18 augusti, 2006 vid 14:22

    Tja!

    Jag är en tjej från GBG som gick kitekurs för ett par dagar sedan och lyckades bränna mina sista kulor på en egen kite. Är grymt sugen på att sätta igång så fort det bara börjar blåsa. Problemet är ju för tillfället att jag inte känner några kitare. Så om det är nogon/några gärna från Göteborg som vill ha tillökning i kitekretsen så får ni jätte gärna höra av er. Mitt mobnr är 0739929262. Eller skriv ett inlägg här, har dock begrensad tillgång till internet.

    Virena

    malinpalin svarade 17 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:30

    björkäng imorron??

    daniela

  • kalina

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:32

    Tjena tjejen!
    E du sugen på att dra till varberg och köra nån gång så e det bara att höra av sig =) Jag började på för sommaren. Har varit ute ett par gånger och försöker komma ut så fort ett tillfälle ges 😀
    Kram Kalina

  • kalina

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:34
    daniceder wrote:
    björkäng imorron??

    daniela
    Ska nog inte blåsa så mycket i morgon :frown:
    Om det nu visar sig fel så ska jag ner efter jobbet. Hör av mig till dig i såfall. :laugh:

  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:41

    hmm stog typ runt 8 9 på eftermiddan, funkar för mig iaf 🙂 vilken sida kollar du på?? själv kollar jag windguru och smhi

  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:42

    å japp, hör av mig i sådana fall 🙂

  • pjoter

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 14:52

    dani…,
    du tänker på att på windguru mäts vinden i knots om man inte ändrar inställningen. 8-9 knots är ca 4-5 m/s.

  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:02

    haha.,.. det va ju smidigt utav mig.. kollade ms imorse å glömde byta sen, men enligt smhi finns det en chans då iaf 🙂 vet inte riktigt vilken som e bäst just nu så jag kör optmist tanke :), värsta fall så blir det en dag på stranden

  • nic

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:22
    daniceder wrote:
    haha.,.. det va ju smidigt utav mig.. kollade ms imorse å glömde byta sen, men enligt smhi finns det en chans då iaf 🙂 vet inte riktigt vilken som e bäst just nu så jag kör optmist tanke :), värsta fall så blir det en dag på stranden

    Använd http://www.dmi.dk -> farvandutsikter
    dvs http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

    smhi funkar inte så bra på västkusten.

    nic

  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:28

    ok 🙂 tack för hjälpen 🙂

  • eylon

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:29

    Vilka spots åker ni på där runt GBG, vet att det varit göteborgare som kört i lidköping flera gånger.
    Finns det inte så många ställen där nere eller? 🙂

  • kalina

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:32
    daniceder wrote:
    haha.,.. det va ju smidigt utav mig.. kollade ms imorse å glömde byta sen, men enligt smhi finns det en chans då iaf 🙂 vet inte riktigt vilken som e bäst just nu så jag kör optmist tanke :), värsta fall så blir det en dag på stranden
    Tror du får köra på stranden 😉 Hehe! Ser ut att bli ganska dåligt i morgon. Ska du fortfarande ner och tälta i vbg??
  • daniceder

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 15:46

    du ska allt se att det blir säkert mera än 5ms imorron 😛 vet inte direkt om jag ska stanna natten där men hör av mig imorron när det blåser upp lite 🙂

  • djevulen

    Medlem
    19 augusti, 2006 vid 05:48
  • malinpalin

    Medlem
    20 augusti, 2006 vid 10:56
    Virena wrote:
    Tja!

    Jag är en tjej från GBG som gick kitekurs för ett par dagar sedan och lyckades bränna mina sista kulor på en egen kite. Är grymt sugen på att sätta igång så fort det bara börjar blåsa. Problemet är ju för tillfället att jag inte känner några kitare. Så om det är nogon/några gärna från Göteborg som vill ha tillökning i kitekretsen så får ni jätte gärna höra av er. Mitt mobnr är 0739929262. Eller skriv ett inlägg här, har dock begrensad tillgång till internet.

    Virena

    Tja! har också precis börjat, nyss köpt m.m
    om du ska ner till varberg, lr rågelund. så hör gärna av dig. kul att köra med lite tjejer. Ha det najs! /Malin 0734-027215

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitepolare sökes!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.