Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kiteresa, spots & utrustning.

  • Kiteresa, spots & utrustning.

    Publicerad av brange på 14 februari, 2010 vid 15:42

    Hejsan.

    Var i filippinerna i höstas och lärde mig kitesurfa där. Vilket jag tyckte var sjukt rolig.
    Så sitter här och drömmer om en ny resa, som förmodligen blir av i slutet av oktober till julafton eller januari.

    Boracay i filippinerna är bra för kitesurfning då och jag vill gärna tillbaka dit igen, så det kommer bli ett av stoppen.

    Sen funderar jag på att åka över till Kuala Lumpur och kanske en sväng inom Singapore. Någon som vet hur det är med kitesurfning i/vid Kuala Lumpur?

    Sen tänkte jag åka ner till Bali, har hört att där ska vara bra att kitesurfa och vara fint och trevligt:) Hur är vindarna där i nov,dec,jan? Och värmen? Folket? osv?

    Något annat trevligt ställe som man bör besöka i sydost asien?

    En annan sak jag har funderat på, det är hur gör man med bräda,kite,sele,osv.
    Nu när jag åkte hem från filippinerna så hade jag kiten i min stora packback, sen tog jag alla mina kläder som handbagage i min kiteväska(cabrinha switchblade väska, 2009). Dom klagade lite på att den var stor och tung(~11kg handbagage), men slapp övervikt som tur var:)

    Men hur gör man med bräda? hur gör ni?

    /Brange

    brange svarade 14 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kiteresa, spots & utrustning.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.