Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteresa till Marocko med Kite.se

  • Kiteresa till Marocko med Kite.se

    Publicerad av kitemaster på 10 september, 2013 vid 08:14

    Vi har under den senaste tiden fått många elever som önskat att vi börjar ordna resor under vinterhalvåret. Därför har vi nu satt ihop en kiteresa, till Marocko sista veckorna i oktober.

    Det finns fyra olika resalternativ att välja på beroende på åknivå och ambition.

    Läs mer: http://www.kite.se/resor/

    PS. Inom någon vecka lanserar vi även resor till Brasilien i november.

    Hör gärna av er med frågor!

    kitemaster svarade 10 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • nolcap

    Medlem
    10 september, 2013 vid 21:09

    Hej Erik. Hur flyger man och vad är kostnad för flyg?

  • obey87

    Medlem
    11 september, 2013 vid 13:04

    Undrar samma som ovan.

  • guur86

    Medlem
    12 september, 2013 vid 08:11

    Låter kul! Men resan är dyr.. Hade varit bra om någon kunde hitta bästa pris – jag hittar för 7 800 med avresa Göteborg söndag 20/10 kl 06.50 och tillbaka i Göteborg måndag 28/10 kl 14.55

  • kitemaster

    Medlem
    13 september, 2013 vid 12:07

    Sorry! Jag hade missat dessa frågor. Vi håller på att hitta bästa flygalternativen just nu. Momodo.se har resor från Köpenhamn för 4500kr, men suboptimala restider.
    De flesta flyg går via Casablanca och sista sträckan till Dakhla går med Royal Air Maroc om man vill leta manuellt.

    Maila mig kontaktuppgifter så håller vi er uppdaterade när vi får info om flygen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteresa till Marocko med Kite.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.