Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteresa vecka 12?

• Kiteresa vecka 12?

Posted by anonym-anvandare on 8 mars, 2003 at 20:26

Halloj alla vintertrötta!
    Jag fick hastigt och lustigt en vecka ledigt från jobbet v12 och undrar om det är någon snäll kitekollega som är intresserad av att hänga med på en sista-minuten till något varmt och blåsigt ställe typ Egypten eller Kanarieöarna. Eller finns det någon som är på väg och vill ha sällskap?
    “More the merrier”
    MVH
    Bjarne

anonym-anvandare replied 21 years, 9 months ago 1 Member · 4 Replies
  • 4 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    9 mars, 2003 at 16:35

Tjena!
    Ta ett flyg ner till Fuerteventura! Har ar bra kite- och vagsurf. Bor i Corralejo tilsammans med min flickvan, Caroline men vi har ett gastrum med tva sangar. Superfin lgh 20m fr havet mitt i stan. Ar du intresserad av att komma hit sa hor av dig till mig pa +34661137318.

Markus
    (olssonmarkus@hotmail.com)

• anonym-anvandare

Member
    10 mars, 2003 at 13:51

Tack så mycket för erbjudandet, det låter verkligen fint, men jag lät en kompis övertala mig att dra till alperna i stället, redan bokat… scheisse…
    Ha d gött,
    Bjarne

• anonym-anvandare

Member
    10 mars, 2003 at 16:26

Är ni i fuerte temporärt, eller finns erbjudandet för en längre tid? Om några månader??

/

• anonym-anvandare

Member
    14 mars, 2003 at 13:13

vi stannar har till borjan av maj, sen aker jag till skane igen

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteresa vecka 12?

You must be logged in to create new discussions.