Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitespot i närheten av Rödby – Danmark?

  • callekuling

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 06:49
  • nystrom

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 08:22

    Schysst site, tackar!

  • peer

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 09:28

    Tycker man ser alltid en massa drakar när man är i puttgarden och handlar den förlovade drycken. Från färjan sett om man har tyskland i ryggen verkar de ligga nått borta till vänster på den tyska sidan..

  • spexz

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 15:09

    Tjenna!

    Beroende på vind finns det lite olika spots jag testat.
    Vid V-VVN/S så är det bäst på Gold där man får relativt platt vatten och lång grundt.
    VId E-S/NE så är Wulfen bäst för plattvatten, men det är ett vindsurfing spot och man får bara köra där innan 10 och efter 18.. Grymt spot annars, knä djupt och super platt!

    Hela norra sidan är bra för vågor, Altenteil är väll bäst enligt mig.. Strand att rigga på osv..men blir djupt ganska fort där.

    Hör av dig fall du har fler frågor

  • spexz

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 15:22

    Aj fan, jag tänkte ju på Puttgarden…Sorry:P

  • zilversurfarn

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 15:43

    Denna spoten verkade va riktigt najs:
    http://www.bestkiteboarding.dk/Spot.aspx?nr=123&time=1251473982484
    , hann inte ut innan det mojnade dock.
    Sväng av ut mot Mön mitt på bron. Ligger på en liten ö “Bogö” innan Mön.
    Sen var det en lång strand väster om Rödby på danska sidan, konstigt nog var det ingen som körde där trots bra vind.

  • nystrom

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 20:28

    Tack för tipsen! Tror att det blir Kobaek strand imorgon, läste att det skulle bli lite folk där. Idag testade jag Nystedt, Holsten strand, körde inte så mycket innan det kom regn och rejält med vind… Känns som att det finns mycket att åka på här nere, men inga som åker ;-(
    Kan återkomma med rapport efter morgondagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitespot i närheten av Rödby – Danmark?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.