Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitespots i närheten av Lysekil/Fiskebäckskil?

  • Kitespots i närheten av Lysekil/Fiskebäckskil?

    Publicerad av anonym-anvandare på 22 juni, 2002 vid 10:25

    Jag kommer att tillbringa stora delar av sommaren i Fiskebäckskil och undrar om det finns några schyssta spots i närheten… Någon skrev tidigare om Stenungsbaden, lät ju ok iofs, men i vilka vindar och var mer exakt? Finns det dessutom plats för oss kitare nu när alla badgäster kommit?

    Skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med några som kite’ar här i krokarna. Dessvärre kommer min mail att vara död tills på måndag så svara hit eller ring på 0708-306020.

    BTW, jag har en båt i Fiskebäckskil om det hjälper för att nå vissa spots.

    /Kaj

    anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 juni, 2002 vid 20:08

    Tjenare kompis!
    Har varit lite i närheten av fiskebäckskil i sommar, dock ej kitesurfat, men spanade in ett bra ställe för start och landning. Om du kör ner till vänster innan kampingen som ligger innan bilfärjan till lysekil, och följer vägen kommer du snart ut till en stor äng som går ner till en stenig strand. Där borde det funka.

    Lycka till och ha kul!

    Hälsningar Nirvani

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 juli, 2002 vid 07:10

    Tjena

    Var i Udevalla o körde på Udna kampingplats. Ligger precis väster om norra brofästet (den FETA bron utanför Udevalla.). Funkar bra för V-SV.
    Långrunt. Håll låg profil pga alla campinggäster.

    / Niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitespots i närheten av Lysekil/Fiskebäckskil?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.