Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf-farligt??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 september, 2002 vid 11:58

    Att man inte kan sluta åka. Allt kommer på andra plats att äta sova jobba familj, flickvän m.m enda sättet att sluta är att… ja vad är det jag kan inte komma på ett enda skäl att sluta?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 september, 2002 vid 16:15

    Om vinden ökar med 10 m/s medans man är ute och dessutom råkar vara schacklad i depowern kan det bli farligt….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2002 vid 11:13

    kitesurfing är farligt, speciellt när det blåser på, börja i lätta vindar med små kites, respektera vinden, gå inte ut i ostadigt väder. Gå en kurs! var långt ifrån badande, andra kitare, och framför allt långt ifrån hårda objekt, launcha kiten ute i vattnet, och inte inne på land.

    Lycka till, allt som är kul är farligt wink.gif

    /HugeO

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2002 vid 20:37

    Jag får hålla med om att det finns många olika faror nmed kitesurf. Första gången jag körde så agerade jag stenen i kasta macka. Höll på att hamna på land. hahah Men det var nog det råaste jag varit ned om så nu är man fast.

    Farligare än själva åkandet är nog som sagts tidigare, att men inte kan tänka på nåt anna. Kitesurf kan nog i framtiden bli orsak till många skilsmässor och uppsägningar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf-farligt??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.