Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf tävlings event sverige (rendezvous vbg)

  • rrd_z

    Medlem
    16 augusti, 2012 vid 13:38

    sweet att någon tar tag i saker o ting…. kommer ta med mig solstolen o sitta o mysa med en kaffe i handen o hoppas få se gött ladd =)

  • tobas

    Medlem
    16 augusti, 2012 vid 14:20

    Får jag köra med mina gamla PL kites då. Twinskins men med C-kite Shape??

  • johanw

    Medlem
    16 augusti, 2012 vid 15:55

    hehehe jag har rätt mycket gött från den helgen 😀

  • cortex

    Medlem
    16 augusti, 2012 vid 22:02
    tobas;695660 wrote:
    Får jag köra med mina gamla PL kites då. Twinskins men med C-kite Shape??

    Du kan köra med valfri kite i alla deltävlingar.

    Jag håller just på och flytta runt lite i kalendern så att jag ska kunna åka dit, verkar bli ett helskönt event!

    /Kaj

  • wakenils

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 06:38

    några stockholmare får väl inte vara med?

  • cortex

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 07:52

    Nej, fy fanken. Vi Uppsalabor har alldeles för gott om dem här i krokarna. 😀

    /Kaj

  • surfbasse

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 14:22

    E det nått pris för bästa vurpa så e jag med annars kör jag bira och solstol

    http://www.makaisurf.se

    [img]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=166&pictureid=1104&thumb=1[/img]

  • pepa

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 14:45

    Ska som sagt inte vara med men är ändå lite nyfiken på hur trick bedöms i freestyle. Är det endast svårighetsgrad på landat trick som gäller, oavsett hur det ser ut? Tittade på hemsidan och kunde inte se något förtydligande, om inte “i denna tävling är ingen stil rätt eller fel” kan ses som ett sådant?

  • leonard_p

    Medlem
    17 augusti, 2012 vid 15:32

    Ja fan vi har pris för andra kategorier, men det är inget vi går ut med nu för det får bli en överraskning, men fetaste vurpa, kiteloop mm har vi pris för, men säger inte vad hehe;)
    Ja freestylen besöms med svårighets grad, men mest stil! Så gör du ett lättare jävligt snyggt trick och landar det bra kan du vinna över någon som gör svårt men fult trick och landar dåligt,
    Det är en besömnings fråga helt enkelt, och det är upp till domarna. Men STYLE, HÖJD, LÄNGD i tricken är viktigare än att bara göra svårt trick;)
    Så du har fattat helt rätt! Kommer uppdatera på
    Bloggen angående, event, nyheter och annat.
    Peace Leo

  • tomw

    Medlem
    18 augusti, 2012 vid 20:34

    great! race låter bra. vi behöver få fram en 2016 os deltagare!! jag kommer om det går. någon måste vara sist.

  • windyboy

    Medlem
    18 augusti, 2012 vid 21:09

    Leo, bra att ni rensar lite i drakflygarsegmentet

  • antonhau

    Medlem
    19 augusti, 2012 vid 08:03

    Något schysst boende nära stranden för en Student? Kommer från Halmstad, men vill ju kunna ta några bärs under kvällen 😉

  • surfbasse

    Medlem
    19 augusti, 2012 vid 18:36
    antonhau;695840 wrote:
    Något schysst boende nära stranden för en Student? Kommer från Halmstad, men vill ju kunna ta några bärs under kvällen 😉

    du kan få låna en boardbag av mig:wink:

    http://www.makaisurf.se
    [img]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=166&pictureid=1104&thumb=1[/img]

  • leonard_p

    Medlem
    20 augusti, 2012 vid 10:40
    antonhau;695840 wrote:
    Något schysst boende nära stranden för en Student? Kommer från Halmstad, men vill ju kunna ta några bärs under kvällen 😉

    Tja. Surfers har boende nere vid apelviken. Gå in på surfers.se och kontakta dom där eller på telefon. eller låna boardbagen av surfbasse hehe

  • pjoter

    Medlem
    20 augusti, 2012 vid 13:41

    Kul med tävling! 🙂

    Synd att jag missat hela foilgrejen, verkar vara sjukt mkt borttaget/korrigerat! jaja, klart kul å bra reklam att tanken dök upp iaf! Alltid skoj att andra som av princip vägrar köpa foil iaf inser att de är rätt bra på vissa saker. 🙂

    Men en praktisk sak, är det tävling både lördag och söndag och prisutdelning på lördagen? Sällan man ser de upplägget på tävlingar. 🙂

    Men som sagt, grymt kul å bra initiativ iaf!

    /Pjott, regerande svensk mästare i hangtime (med foil). 🙂

Sida 4 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf tävlings event sverige (rendezvous vbg)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.