Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf tävlings event sverige (rendezvous vbg)

  • wakenils

    Medlem
    30 augusti, 2012 vid 14:39
    dadil;696955 wrote:
    I freestyle gissar jag att allt med kiten vid lunchtid kommer premieras, sikta på dingel med dubbelpass…

    I big air verkar det som att man ska hoppa högt men inte för högt för då blir det fusk, så en 5-7m lär nog kunna vara en bra nivå.

    ryktas om en ganska bitsk domare så kiten över 45* är väl inte att tänka på

    en tävlingskille som du kommer väl oavsett regler?

  • pjoter

    Medlem
    8 september, 2012 vid 18:47

    Nu börjar det närma sig!

    Windguru verkar visa att det kommer bli grymt! Hoppas de håller sig å blir klart 10+m/s så de blir lite mer action i alla grenarna!
    freestyle med 7a är klart mer hardcore och roligare att titta på än med 12a. 🙂

  • rrd_z

    Medlem
    8 september, 2012 vid 19:02

    @surfbasse 695741 wrote:

    E det nått pris för bästa vurpa så e jag med annars kör jag bira och solstol

    håller helt med dig… de lutar nog med solstol o bira….. :cool2:

  • milkman

    Medlem
    8 september, 2012 vid 19:04

    Verkar kul. Tror jag kommer!

  • debkausf

    Medlem
    9 september, 2012 vid 09:37
    Milkman;697820 wrote:
    Verkar kul. Tror jag kommer!

    Nice! Ska Kitekraft vara med och sponsra eventet?

  • milkman

    Medlem
    9 september, 2012 vid 17:53

    Nä.. Men om det fortfarande behövs någon hjälp så kan kanske Surfbussen hjälpa till med något?
    Jag hade mest tänkt kita och dricka några öl. Krama skotten å sånt. 🙂 Tänkt se på Adam och Peter när dom racar runt banan också.

  • debkausf

    Medlem
    10 september, 2012 vid 10:41
    Milkman;697914 wrote:
    Nä.. Men om det fortfarande behövs någon hjälp så kan kanske Surfbussen hjälpa till med något?
    Jag hade mest tänkt kita och dricka några öl. Krama skotten å sånt. 🙂 Tänkt se på Adam och Peter när dom racar runt banan också.

    Vi behöver mera priser till de tävlande.;)

  • leonard_p

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:11

    tja alla. har inte tittat tråden på länge, men vi har massa kul priser så oroa er inte över det.
    titta hemsidan http://leonardpihlblad.wix.com/rendezvous så ser ni vilka sponsorer det är längst upp.

    Windguru visar bra prognos som sagt och det ser ut att bli ett episkt event.

    skeppar möte är kl 09.00 på apelviken, och tävlingarna ska försöka börja kl 10.00 fram till cirka 18.00

    sen på kvällen är det 20.30 som gäller på oscars. för 100 kr får du inträde, mat och öl (tävlande får allt gratis)
    erbjudandet avslutas kl 22 då alla går in för också då 100 kr. men efter denna tid kan det börja bli kö så kom gärna så tidigt som möjligt.

    gå gärna in på facebook evenemanget för att få uppdateringar:https://www.facebook.com/events/455317907833044

    eller titta på för uppdateringar : http://leonardpihlblad.wix.com/rendezvous#!galleri/c1g9h

  • leonard_p

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:12

    har ni ytterliga frågor skicka gärna mail till mig på rendezvous.sweden@gmail.com
    på denna mail anmäler ni även er ifall ni ska vara med på tävlingen!

  • leonard_p

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:13

    glömde skriva också att prisutdelingen äger rum på Oscar niteclub kl 23.00.

    PEACE OUT!!

  • leonard_p

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:17
    Thomas Stenqvist;696956 wrote:
    Då får det nog bli big air, något dubbel pass har jag inte på hyllan.

    handlar inte om massa dubbelpassar hit och dit. kom och tävla och ha jävligt kul. kiten vid lunchtid är nog ingen hit dock.

  • deaz

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:26

    Måste man köpa biljett till 20.30 om man inte är med å tävlar? Jag tänker att dom på Oscars vill veta hur många som ska ha käk 🙂

  • alohasurfer

    Medlem
    11 september, 2012 vid 14:38

    Är det en freestyle eller wakestyle tävling? I freestyle brukar man slippa en del av wakestyle-tjötet om hur högt man håller kiten menar jag.

  • pepa

    Medlem
    11 september, 2012 vid 18:54

    I freestyle kan man göra precis vad man vill. Dead man!!

  • loken

    Medlem
    12 september, 2012 vid 09:19

    Känner inte till varberg överhuvudtaget. Hur långt är det mellan campingen i apelviken till tävlingsspoten? Gångavstånd?

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurf tävlings event sverige (rendezvous vbg)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.