Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare död… RIP

  • Kitesurfare död… RIP

    Publicerad av davids på 20 april, 2010 vid 22:21

    Fick precis reda på att en vän till mig, kitesurfare och fin, ärlig, god människa i morse tragiskt gick bort efter att en längre tid kämpat mot cancer. Johan var alltid positiv, glad och levde livet till fullo. Han tog vara på varje dag och sekund. Livet är orättvist och hårt, framförallt mot goda, fina människor.

    Det är tragiskt när unga människor går bort och jag hoppas att vi som är kvar kan hedra hans minne med att ha många fina kitesurfsessions, vara tacksamma för det vi har och leva våra liva lika fullt ut som han gjorde.

    Johan blev 25 år. Vila i frid.

    lr10 svarade 14 år sedan 11 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • skotten

    Medlem
    20 april, 2010 vid 22:24

    25, wow… every second could be your last. My thoughts are with those that he left behind.

  • eagletech19

    Medlem
    21 april, 2010 vid 07:01

    Det är så jäkla grymt när någon avlider så ung. Mina tankar går till hans familj och vänner.
    //Roger Örnvang

    ,

  • larssa

    Medlem
    21 april, 2010 vid 09:29

    Tråkigt när vänner dör i förtid. Helt klart bör man ta till vara på varje dag man har och inte vänta.

  • joakim-nilsson

    Medlem
    21 april, 2010 vid 12:07

    tråkigt att höra

    R.I.P

  • victorlindgren

    Medlem
    21 april, 2010 vid 19:42

    Hemskt, en polares mor gick bort i cancer i fjol och igår fick jag reda på att en annan kompis mor också fått cancer. Mina tankar går till Johans bekanta! R.I.P.

  • sourra

    Medlem
    21 april, 2010 vid 20:13

    Tragiskt. Jag beklagar.

  • brickan

    Medlem
    21 april, 2010 vid 20:24

    Tråkigt att höra.
    Man påminns ofta om hur farlig denna sjukdom är och hur vickigt det är att forskningen kring detta fortsätter.
    Jag tänker skänka lite pengar för att stödja forskningen i hopp om att det kan minska dödligheten.

  • humeenils

    Medlem
    21 april, 2010 vid 20:35

    Världen är orättvis! Rest in Peace! En tyst minut för både han och hans familj!

  • crash151

    Medlem
    23 april, 2010 vid 02:17

    R.i.p
    Alltid extra tråkigt att läsa att aktiva unga människor går och dör.
    Får mig att tänka djupt. Har vart så nära många gånger, men alltid haft turen eller mm på min sida. Som när jag fick en vinkelslip på halsen förra året, som tur fastna den i tröjan och såga ett djupt jack i bröstet. Men kunde gått riktigt illa.

    Blir att lägga in Johans familj ikvälls bönen.

  • lr10

    Medlem
    23 april, 2010 vid 22:29

    Johan levde sitt liv på ett sätt som långt ifrån alla människor gör, han gjorde alltid precis det han ville i livet. Under den tiden han var här fick han uträttat väldigt mycket. Som vän var han väldigt omtänksam och alltid på bra humör. Han var även totalt orädd när det kom till det mesta. Han kommer att vara saknad av många människor.

    Här är några bilder till:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare död… RIP

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.