Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare för fotografering

Taggad: 

  • Kitesurfare för fotografering

    Publicerad av victorlindgren på 3 september, 2010 vid 18:35

    Tjena!

    Inne på tredje året på gymnasiet nu och har precis börjat med mitt projektarbete. Tänkte göra en fotobok innehållandes extremsporter, motocross, kitesurfing och skidåkning är inräknat. Nu står jag bara inför det lilla problemet att ha någon att fotografera. Jag efterlyser någorlunda erfarna kitesurfare som vill bli fotograferade. “Någorlunda erfarna” innebär att du ska kunna göra lite tricks och kunna åka nära mig som fotograf utan att tappa kontrollen och crasha in i mig eller dylikt. Är bosatt och studerande i Halmstad, skaffar mitt körkort inom typ 2 veckor om allt går som planerat, så jag kan ta mig runt hela västkustens kite-spots. Anledningen till att jag gör en tråd om det hela är för att jag vill gärna kunna kommunicera med åkaren innan och under session.

    Hör av dig på antingen mail eller telefon.
    tele: 0708-791061
    E-Mail: victor.lindgren@live.se

    MVH/Victor Lindgren

    victorlindgren svarade 13 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfare för fotografering

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.