Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitesurfare i Lund

Taggad: 

  • Kitesurfare i Lund

    Publicerad av hanness på 14 augusti, 2013 vid 20:44

    Som rubriken lyder så undrar jag hur det är med kitesurfare i lund. Jag har pluggat där ett år och tänkte åka tillbaka nu på fredag och då även ta med mig kitesurfinggrejerna.

    Vart brukar ni surfa? Lomma? Har ingen bil så tar gärna emot schysta tips på ställen som är lätt att ta sig med buss.

    blizzy svarade 10 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • blizzy

    Medlem
    19 augusti, 2013 vid 09:09

    Finns oändligt med kajtar i Lund/Malmö. Kolla Malmö Kitemaffia på facebook. Annars är det bara o glida ner till Lundåkra, Lomma, Ribban, JP eller näset en blåsig dag så hittar du hur mkt folk som helst.. Nästan för många ibland =D
    Går o ta buss till de flesta ställen, men finns ju alltid massvis med folk som kör som man kan åka med..

  • hejning

    Medlem
    20 augusti, 2013 vid 20:27

    Jag börjar plugga i lund nu till hösten, vi borde dra igång ett lundakitarforum på facebook?

  • blizzy

    Medlem
    27 augusti, 2013 vid 08:10

    Det är ju samma spots för Lund o Malmö så enda skillnaden är vem som kör var ifrån, om man ska åka med o så. Så förmodar att det är därför allt Lundfolk hänger i Malmö Kitemaffia. Joina den istället..

  • hanness

    Medlem
    27 augusti, 2013 vid 19:45

    Fördelen som jag ser det med en egen facebook grupp för lund är att man kan hitta folk att åka med (bil) eller att man tar bussen tillsammans. Dessutom är det ju altid roligt att träffa nytt folk som bor på samma ställe.

    Så skapa gärna en facebookgrupp så joinar jag

    Ser ut som om det kanske kan blåsa bra i helgen för att köra i Lomma så vore kul att dra ett gemensamt gäng från Lund

  • hanness

    Medlem
    30 augusti, 2013 vid 17:02

    Verkar som om det blir lite vind i helgen. Tänkte försöka dra till lomma på lördagen (om det blåser) och på söndag. Någon annan som ska dit från lund?

  • hanness

    Medlem
    31 augusti, 2013 vid 21:35

    Tjenare, tänkte dra från lund till lomma i morgon på morgonen (typ 8-9). Någon som ska köra bil dit som jag kan åka med? bidrar med bensinpengar.

  • blizzy

    Medlem
    5 september, 2013 vid 11:41

    Som sagt, du kommer hitta massor med lundafolk i Malmö kitemaffia på FB…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitesurfare i Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.