Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitesurfare i Viken/Höganäs
-
Kitesurfare i Viken/Höganäs
Publicerad av wiken på 4 juni, 2006 vid 14:18jag vill hitta några kitesurfare att köra med i viken, lerberget eller höganäs. Skriv här om ni finns.
larssa svarade 16 år, 2 månader sedan 19 Medlemmar · 45 Svar -
45 Svar
-
wiken wrote:jag vill hitta några kitesurfare att köra med i viken, lerberget eller höganäs. Skriv här om ni finns.
Har du inte kitat sen du kom hem? Åk med mig ju! ängelholm och mynningen..
-
Hade jag inte varit så jävla backfueled i Halmstad i lördags hade vi kört Martin.. Jag och nisse och trulle kör också massa i ängelholm och uppåt
-
tjenare
har varit i farhult i dagarna, dock lyckats missa andra jag sett köra där (tidsmässigt) träffade dock någon (bra koll på namn, he he) och ryktet var 4-5 gubbar i lördags, jag kommer att köra där mer, hoppas vi ses… det var fiiint…nån mer som kört — kommer att köra i farhult?
t
-
perkele wrote:tjenare
har varit i farhult i dagarna, dock lyckats missa andra jag sett köra där (tidsmässigt) träffade dock någon (bra koll på namn, he he) och ryktet var 4-5 gubbar i lördags, jag kommer att köra där mer, hoppas vi ses… det var fiiint…nån mer som kört — kommer att köra i farhult?
t
Jag var nog en av dom i lördags. Men jag har precis börjat med kite så jag stog bara lite på stranden och öva. Men några polare var ute och åkte. En av dom lyckades sätta sin kite i ett träd där precis innan han skulle ta ner den blev rätt byigt där efter ett tag :smirk:
Vi kommer säkert att vara en hel del i farhult under sommaren. -
Har kiteat ett par ggr i Farhult, jobbar i Höganäs men bor i Lund så kitear gärna i “hemmatrakterna” ngn gång. Lerberget vet jag inte om där finns några bra ställe att kitea på? ganska mkt sten… Är det du som kitat vid golfbanan i Viken?
-
haha, jaävla nybörjare, ni kan åka nån annanstans, vi e redan tillräckligt många i farhult. det finns risk att vi kapar era linor om vi e där samtidigt så håll er undan.
-
Matthias wrote:haha, jaävla nybörjare, ni kan åka nån annanstans, vi e redan tillräckligt många i farhult. det finns risk att vi kapar era linor om vi e där samtidigt så håll er undan.
hahahahaha sååå elak, men ack så rätt:)
-
lite tråkig attityd tycker jag, men skit i det, du kan väll säga hej när vi ses i farhult
t
Matthias wrote:haha, jaävla nybörjare, ni kan åka nån annanstans, vi e redan tillräckligt många i farhult. det finns risk att vi kapar era linor om vi e där samtidigt så håll er undan. -
jag var i höganäs o drack ett par kalla i parken i måndags, det sög apskaft..
-
till mårten, jojo jag har kitat men jag har bara glidit ner hemma i viken vid golfbanan (japp d e jag Danneee). Hade gärna kommit o kört i Ängelholm nån gång. Hänger mest på päronen o hur schyssta dom e med bil.
Hade gärna kört i farhult nån gång David. Jag känner mig rätt trygg för o kita i farhult, borde andra också göra eftersom Jonstorp Locals e bra kitare men kanske sämre “kickers” hehe. alla är snälla. -
wiken wrote:till mårten, jojo jag har kitat men jag har bara glidit ner hemma i viken vid golfbanan (japp d e jag Danneee). Hade gärna kommit o kört i Ängelholm nån gång. Hänger mest på päronen o hur schyssta dom e med bil.
Hade gärna kört i farhult nån gång David. Jag känner mig rätt trygg för o kita i farhult, borde andra också göra eftersom Jonstorp Locals e bra kitare men kanske sämre “kickers” hehe. alla är snälla.Hur är det att köra vid golfbanan, stenar osv…? Hänger gärna på och provar ngn gång!
-
Skall ni köra i närheten av Höganäs så ta er till Margareteberg, där e rätt så ok iaf på nv. Annars är det Ängelholm eller Hbg. Blåser det brukar det alltid vara folk ute i Fortuna.
-
Tjena, du jag har hört om Margareteberg. Blir inte klok på var det ligger, hittar inte det i kartorrna heller, kan ni ge mig en pointer…
Tekk tekk
t
Larssa wrote:Skall ni köra i närheten av Höganäs så ta er till Margareteberg, där e rätt så ok iaf på nv. Annars är det Ängelholm eller Hbg. Blåser det brukar det alltid vara folk ute i Fortuna. -
perkele wrote:Tjena, du jag har hört om Margareteberg. Blir inte klok på var det ligger, hittar inte det i kartorrna heller, kan ni ge mig en pointer…
Tekk tekk
t
Larssa wrote:Skall ni köra i närheten av Höganäs så ta er till Margareteberg, där e rätt så ok iaf på nv. Annars är det Ängelholm eller Hbg. Blåser det brukar det alltid vara folk ute i Fortuna.Kör 111:an mot Mölle, när Höganäs AB:s område tar slut (Norra änden) är Margreteberg, ta av vid Billige Frasse/Vandrarhemmet och kör ned till grusparkeringen vid vattnet.
Logga in för att svara.