Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing "Kitesurfare studeras i forskningsprojekt"

  • kristjans

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 15:00

    rock on Lina…

  • blackadder

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 21:05

    Finns det nån på ornitologiska fakulteten som är sugen på att forska om kitesurfing också så vore det bra…

  • molle73

    Medlem
    27 mars, 2010 vid 09:14

    Idag inleddes vårens standardiserade fångst vid Falsterbo Fågelstation. Det var dimma och duggregn och nästan för blött för fångst men premiär är premiär… Det blev som väntat ingen storfångst (7 fåglar) men man kan också säga att som väntat blev det en brandkronad kungsfågel.
    /M

  • gurra_g

    Medlem
    27 mars, 2010 vid 12:01
    Blackadder;603195 wrote:
    Finns det nån på ornitologiska fakulteten som är sugen på att forska om kitesurfing också så vore det bra…

    Det går en ornitologisk(?) kurs på halmstad högskola nu i vår..

  • molle73

    Medlem
    27 mars, 2010 vid 19:05

    Oh! Vad intressant!
    Jag är en kille som precis börjat med fågelräkning ( gått med i Falsterbosällskapets fågelräknargrupp)och den kursen verkar vara just vad jag letar efter. Har du information?
    Målle ” rödhaken”..

  • kitelife

    Medlem
    27 mars, 2010 vid 21:48
    Molle73;603443 wrote:
    Oh! Vad intressant!
    Jag är en kille som precis börjat med fågelräkning ( gått med i Falsterbosällskapets fågelräknargrupp)och den kursen verkar vara just vad jag letar efter. Har du information?
    Målle ” rödhaken”..

    ingen som anar “ugglor” i mossen? trodde detta var ett kite forum :confused2:

  • jakobb

    Medlem
    27 mars, 2010 vid 21:53
    Molle73;603387 wrote:
    Idag inleddes vårens standardiserade fångst vid Falsterbo Fågelstation. Det var dimma och duggregn och nästan för blött för fångst men premiär är premiär… Det blev som väntat ingen storfångst (7 fåglar) men man kan också säga att som väntat blev det en brandkronad kungsfågel.
    /M

    haha tjill 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing "Kitesurfare studeras i forskningsprojekt"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.