Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing ÄR farligt enligt forskare.

• svinet

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:08

haha jepp så är det! Kolla bara Fuerte, såg ett tyskbög där som kajtade i bara cammo string!!
    Sedan höll han på att backa över min vågbräda! Då letar man helt klart efter ett tillhygge…

• gogga

Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:40

Svar till:

DUUuuu….. vet du hur rutinerade och hur många generationer de har levt med dessa underkläder?

rutinerade som fan

[/ QUOTE ]

Helt klart medfött….

• adde

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 06:20

På fuerte såg jag en pajsare med trasig gylf och draggen ute, det gillade publiken… vilket svin laugh.gif

/adde

• gugge

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 08:37

Adde,

som din spiderman dansar löper han nog också hög risk för skador, eller?

Snygg förresten.

• adde

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 11:07

Spiderman is gay!

/adde

• bempa

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 12:24

Hm, skumt. Fig 4 i ”A prospective study…” visar att det är lägst andel skador i nybörjargruppen. Lätt att bli kaxig efter ett tag mao.

• svinet

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:40

Hehe ja jag hade fan lide problem med drulen… den ville bara ut. Brudarna gillade det idaf. Stog och såg tuff ut i en 10 min innan jag insåg med blandade känslor att brudarna jag spanade på spanat in min druuul blush.gif Vad blire idag Adde?

• adde

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:53

Min jävla avhandling skall på tryck om två veckor. Får se vad jag kan hinna med i morgon….

/adde

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing ÄR farligt enligt forskare.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.