Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing ÄR farligt enligt forskare.

  • svinet

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:08

    haha jepp så är det! Kolla bara Fuerte, såg ett tyskbög där som kajtade i bara cammo string!!
    Sedan höll han på att backa över min vågbräda! Då letar man helt klart efter ett tillhygge…

  • gogga

    Medlem
    20 oktober, 2004 vid 19:40

    Svar till:


    DUUuuu….. vet du hur rutinerade och hur många generationer de har levt med dessa underkläder?

    rutinerade som fan

    [/ QUOTE ]

    Helt klart medfött….

  • adde

    Medlem
    21 oktober, 2004 vid 06:20

    På fuerte såg jag en pajsare med trasig gylf och draggen ute, det gillade publiken… vilket svin laugh.gif

    /adde

  • gugge

    Medlem
    21 oktober, 2004 vid 08:37

    Adde,

    som din spiderman dansar löper han nog också hög risk för skador, eller?

    Snygg förresten.

  • adde

    Medlem
    21 oktober, 2004 vid 11:07

    Spiderman is gay!

    /adde

  • bempa

    Medlem
    21 oktober, 2004 vid 12:24

    Hm, skumt. Fig 4 i “A prospective study…” visar att det är lägst andel skador i nybörjargruppen. Lätt att bli kaxig efter ett tag mao.

  • svinet

    Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:40

    Hehe ja jag hade fan lide problem med drulen… den ville bara ut. Brudarna gillade det idaf. Stog och såg tuff ut i en 10 min innan jag insåg med blandade känslor att brudarna jag spanade på spanat in min druuul blush.gif Vad blire idag Adde?

  • adde

    Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:53

    Min jävla avhandling skall på tryck om två veckor. Får se vad jag kan hinna med i morgon….

    /adde

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing ÄR farligt enligt forskare.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.