Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing Magazine död. Nästa blaska på tur?

  • Kitesurfing Magazine död. Nästa blaska på tur?

    Publicerad av sourra på 12 april, 2012 vid 10:57

    Kitesurfing Magazine är som bekant en död blaska och jag kan inte säga att jag sörjer. Ej heller är jag förvånad – är det någon som pallar läsa sådant annat än i syfte att slå ihjäl tid på nån trött transferflygplats? Alla kitetidningar känns ungefär likadana nuförtiden med 80% reklam och 20% skriverier (varav merparten av dessa är rätt mediokra för att vara internationella dyra magazine). Det känns bara som att det är NSM som sticker ut ur mängden men då är ju inte det en renodlad kiteblaska heller.

    Frågan är: Vilken blir nästa tidning att gå i graven?

    thomas-stenqvist svarade 12 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • acemattias

    Medlem
    14 april, 2012 vid 00:56

    TV serien Naish?

  • sourra

    Medlem
    14 april, 2012 vid 01:07

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=WOdjCb4LwQY”]Little Britain – Carol says No – Computer says No – YouTube[/ame]

  • gadget

    Medlem
    16 april, 2012 vid 09:30
  • thomas-stenqvist

    Medlem
    16 april, 2012 vid 10:00

    Hoppas inte det är KITEWORLD MAG som är död, då får man börja läsa HM reklamtidning på dass……

  • sourra

    Medlem
    16 april, 2012 vid 11:15

    Nej Kiteworld lever

  • thomas-stenqvist

    Medlem
    16 april, 2012 vid 12:25

    Skönt (=

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesurfing Magazine död. Nästa blaska på tur?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.