-
Kläder?
Ingen som vet vart man kan beställa Windsurfing kläder över internet typ t-shirt m.m (Svenska Sidor)?
Tack å hej!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kläder?
Ingen som vet vart man kan beställa Windsurfing kläder över internet typ t-shirt m.m (Svenska Sidor)?
Tack å hej!
Hej Kompis
Det spelar ju ingen roll vad du har för kläder. 90 % av ett dygn så har man ju gummi gräckten på sig. 🙂
Nej du jag undrar samma sak jag med. men det finns ju http://www.surferparadise.nu men dom har inga kläder på sin hemsida men dom har det i sina butiker.
Ja du verkar sträva efter samma sak!!..
jo jag vet att SP bara har i sina butiker!! =(
jag bor i sundsvall så jag underar på att ta en tripp ner till varberg nån gång!!..Men de e lite drygt att de inte finns nå sortument på internet!!
Kolla in på Hang Loose i Sundsvall då!!
Får in bla Rip Curl till våren.
/Jonas
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kläder?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.