Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klagshamn idag?

  • nlc

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 08:08

    Högst tveksam till att det blir vind +8 m/s. Stenmarkeringarna togs dessutom upp förra lördagen, så håll korpgluggarna öppna om du seglar innanför sandreven.

  • dubsmith

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 11:01

    lite tråkigt att de packar ihop nu när säsongen börjar.

  • maki5836

    Medlem
    14 oktober, 2007 vid 15:21

    Håller med. Obehagligt att köra när man inte alls vet var stenarna ligger… Säkraste är att hålla sig bortom “fortet”.

  • fng

    Medlem
    15 oktober, 2007 vid 09:19

    Samma sak varje år..

  • klang

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 05:51

    Om ni erbjuder er att ta bort markeringarna lite senare i år (innan eventuell is) så kan de säkert ligga kvar. Har ni ens funderat på hur jäkla glada ni ska vara för att markerningarna kommer fram på våren, vilket jobb säger jag bara…

    Tack Klagshamn för att ni ta bort markeringarna och ser till så att de inte går sönder under vintern.

  • klang

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 05:53

    Jag vill bara passa på och tacka Klagshamnsklubben för att de lägger ner så mycket tid med att lägga ut och plocka upp stolparna varje år för vår skull. Stort tack!

  • fng

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 14:36

    Sant! Lätt att vara negativ.. Jag som medlem kunde ju engagerat mig å hjälpt till istället för att gnälla. Men, men.. 🙂

  • nlc

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 06:39

    @Klang 422460 wrote:

    Jag vill bara passa på och tacka Klagshamnsklubben för att de lägger ner så mycket tid med att lägga ut och plocka upp stolparna varje år för vår skull. Stort tack!

    Man kan alltid dividera om när stenmarkeringarna borde tas upp / läggas i, men så länge det är ideella krafter i klubben som gör det på sin dyrbara fritid så får man nog vackert gilla läget så länge man själv inte gör ett handtag för att hjälpa till på den fronten.

    Själv tycker jag att det är superbra att möjligheten finns, men att första veckan efter att de tas upp är lite läskig, men resten av vintern fungerar det hyffsat smärtfritt ändå. Mycket värre med de vandrande sandreven som ger oplanerade kastfall.

    På tal om stolpar, finns det någon plan att ta upp speedstolparna för vintern? Eller får de stå så länge det går?

  • badjanne

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 08:00

    På tal om stolpar, finns det någon plan att ta upp speedstolparna för vintern? Eller får de stå så länge det går?

    Hej
    I lördags togs speedstolparna upp samtidigt som båten transporterades till Lomma för service av motorn.

    Det år glädjande att läsa era inlägg och jag hoppas ni kan hjälpa till att lägga ut stenmarkeringarna när “isen” fursvunnit till våren.

    Jag sitter i valberedningen och har ni lust att ställa upp för klubben skicka ett mejl till:

    surfjanne@surfpost.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klagshamn idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.