Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klassisk midsommar

  • usel

    Medlem
    22 juni, 2007 vid 10:55

    Tack för den Gurra…. somliga andra har jobbat lite…. Jag är inte avis, Nä inte alls.

  • Oregistrerad

    Gäst
    22 juni, 2007 vid 11:30

    Jaså var det du gurra, som var ute med mig i apelviken. Måste säga att du körde med ett stort leende redan ute på vattnet! Verkar kunna bli en repris i morgon när jag är inne o kollar prognoserna nu. /Christer från Söderhamn

  • gurra1978

    Medlem
    22 juni, 2007 vid 14:04
    Oregistrerad;391936 wrote:
    Verkar kunna bli en repris i morgon när jag är inne o kollar prognoserna nu. /Christer från Söderhamn

    Hmmm, var hittar du den prognosen? Jag tycker det ser dåligt ut. Egentligen borde man äta tidig middag och sticka ut och köra ett kvällspass idag istället. Det ska ju ligga 8-11 NV då också. Det är nog det säkraste valet. Men man får avvakta och se vad DMI säger vid 22-tiden.

  • mag

    Medlem
    22 juni, 2007 vid 23:10

    Det blev en bra midsommar till slut trots alla knäppa prognoser. Halmstad gav sidvind och 5,0-5,5 mest hela dagen. Var ensam i ett par timmar innan 2 till gjorde sällskap. Varmt i vattnet o ösregn men kul vågor gjorde dagen till en leende dag. Tack för det!
    /Magnus

  • crash_it

    Medlem
    23 juni, 2007 vid 21:22

    Det blev ett kvällspass på midsommarafton i Apelviken, lite mer folk ute då också. Roligt med flera ungdomar som planade omkring på det grunda. Det gick att köra 7.4 och stor bräda fram till åttatiden. Tyvärr uteblev lördagens vindar helt, verkar ha styrt mer norrut och/eller blivit försenat eftersom DMI spår vind inatt. /Christer

  • sajmon

    Medlem
    24 juni, 2007 vid 08:11

    Det blev en ganska kass midsommar för min del. Avbröt ett fylleslagsmål mellan 2 kompisar men åkte då själv på en rallarsving delux. Spräckte trummhinnan o mår allmänt pyton nu 🙁 Det blir väl en månads windskäjting på torra land nu istället.. Blöäe!

  • Oregistrerad

    Gäst
    24 juni, 2007 vid 09:41

    Haga Park, Öland bjöd på en fin midsommar i vanlig ordning. Bra surf under ons, fre, och lördag. Idag ser ut att kunna bli en minst lika bra dag. Strålande sol och SV grundvind kring 5 m/s. Snart kommer brisen!

    Glad midsommar suckerz..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klassisk midsommar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.