Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klipp från sydafrika…

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    12 februari, 2004 vid 16:32

    Varför låter du så blyg wink.gif..”kanske kan va kul för er som inte varit där..eller så..”

    Det e alltid ball med hemmagjorda rullar!!!
    Men jag tycker det var för lite bails i filmen, annars var det 11min surfing som jag ännu bara sätt på film…

    Lasan,du möter ju vågorna som en man i “BiG BAY”!!!!
    Hur fan funkar de igentligen, man borde la bli överkörd av vågen tycker jag..i apel e det ju fjuttiga bryt jämnfört med det, brukar få en klump i våtisen när jag möter Apelbryten grin.gif + att jag blir tokspolad..

    Men där körde man bara rätt över ju?

  • lars_k

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 17:18

    Sjysst Rambo. Entusiastisk som vanligt.
    Stora vågor ja. Man får väl ha lite jädrar anamma…”jag SKA över det där aset!”…och mjuka knän förstås. Och timing. Märker man att man kommer att träffa vågen precis när den bryter är det bättre att falla av lite och ta den i vitvattnet istället. Menmen, jag blev ordentligt spolad också. Tro mej… =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 17:19

    Vet någon vad som behövs i programväg för att titta på .avi
    Gratis är bäst!

  • lars_k

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 17:25

    Ska funka i Windows mediaplayer om du bara laddar ner och installerar de senaste codecsen från divx.com.
    http://download.divx.com/divx/DivX511Bundle.exe
    Kör du MAC är det annat du behöver men det finns nog också på divx.com…

  • teabag

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 17:44

    Suveränt jobbat och bra kört. Ser mycket bra ut.
    Jag har just varit i Cabarete och sett en del fina vågor som jag absolut inte vågade mig ut i…
    Å andra sidan är man tepåse så är man…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 18:06

    Tack för tipset med programmet för .avi
    Ska det vara ljud till eller är det stumfilm?

  • lars_k

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 18:26

    Är ljud också. Verkar skumt att det inte funkar…LAdda ner senaste mediaplayern vetja…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 19:00

    Hej på er,

    jag körde filmen i winamp och det går ganska bra. Andra program är som Lasse påpekar DivX samt i vissa fall mediaplayer 9.

    Alla tre är gratis.

    Bra va ???

  • perrakalle

    Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:49

    Tack Kongo!

    Det var en inspirerande rulle. Och med Mediaplayer 9 fick jag höra musiken också. Nu jävlar ska jag köpa vågsegel.

    /Perra.

  • karnan

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 08:41

    Gratis och gratis. DivX kommer med tröttsamt Adware som man gör bäst i att stänga av (om man inte gillar popupreklam förstås). För er som inte vet hur man gör kommer man åt de program som startar vid bootning genom att köra programmet “msconfig.exe”. Kolla under Autostart-fliken.

    /Johan

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    13 februari, 2004 vid 08:42

    Jag har inte fått några pop ups, installerade endast DiV X codecen…Om det nu beror på det?

  • mag

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 14:44

    Tack för inspirationen!
    Witsand var grymt fint, vågriktining o vindrikting stämde 100.

    Precis vad som behövdes en fredag eftermiddag innan man ska gå hem.

    Jag har beställt en miniDV själv så snart ska jag väl också ladda ner filmer från årets resor o äventyr. Börjar med Maui om ett par veckor!

    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    13 februari, 2004 vid 14:58

    Ser fram emot dina alster Mag! Framför allt Maui. Är inne på att resa dit nästa vår istället för SA.
    Japp. Whitsand var finfint. Supercleant och extrem side-off, helskum vindriktning som jag inte var van vid. Framför allt på väg ut genom bryten…slöra ut eller? Synd bara att vi bara hann segla nån timme innan regnet kom och vinden dog…

  • canoya

    Medlem
    16 februari, 2004 vid 13:18

    Tack för att du lade in länken till filmen i ditt inlägg. Jag sitter bakom någon brandvägg som gör att jag inte kan gå in på ftp-servern. Med länken kunde jag högerklicka och välja “Save target as…”.

    Kul att se!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klipp från sydafrika…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.