Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klitmöller, någon som e sugen?

  • klitmöller, någon som e sugen?

    Publicerad av ekern på 3 oktober, 2006 vid 17:51

    Tja!

    Har de senaste höstarna lovat mig själv att åka till klitmöller, men har aldrig blivit av. Såg prognosen för helgen och den ser väl helt ok ut för en Danmarksresa, eller?
    Tänkte höra om det är någon som är sugen på att haka på, lite billigare än att åka solo och fn så mycket roligare (har plats för två personer till i min buss). Hade varit extra roligt om någon från Halmstad vill hänga på eftersom jag flyttat hit, men går givetvis bra om man kommer från något annat ställe med såklart.
    Tänkte åka tidigt på fre eller sent på tors till söndag kväll eller måndag morgon.

    Om någon är intresserad så är det bara att maila eller ringa:
    erikhamrin@hotmail.com eller 0705566658

    /Erik

    basse svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • jeppo_f

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 19:29

    Jag är också sugen på att dra över. Har du några planer för boendet? Campingstuga i Klitmöller? Buss?

    /jeppo

  • ekern

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 22:00
    Jeppo_F wrote:
    Jag är också sugen på att dra över. Har du några planer för boendet? Campingstuga i Klitmöller? Buss?

    /jeppo

    Nej har inte funderat över boende ännu, men borde väl gå att ordna. I värsta fall går det ju att sova i bussen är dock ej inredd för detta så campingstuga låter ju inte helt fel..

    /Erik

  • lars_k

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 06:09

    Jag och ev några till drar nog också över. Antagligen Fre-Sön, kanske även mån.
    Man skulle ev kunna hyra en stuga över helgen om vi blir ett gäng.
    Allt beroende på hur prognosen ser ut på torsdag förstås… 😉

  • mag

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 09:17

    Ahhhh dessa eviga lockelseprognoser…..
    Bussen är tankad och själv är man som vanligt överladdad. Knappt man vågar hoppas längre, även om t o m SMHI pratade om vind till helgen på morgonvädret.
    Kanske ses vi där!
    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 09:23

    Tjena Mag. Japp vi brukar ju ses när DK går av!
    Vi blir 3 st från GBG. Blir grymt! =)
    Slå en signal/SMS på plats: 0739-853050.
    Hörs! /Rille

  • ekern

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 10:28

    Tja
    Dela stuga tycker jag låter som en god idé trevligt och borde inte bli speciellt dyrt. Men måste hitta en resekamrat, innan jag är på, så är någon sugen tveka inte..

    /Erik

  • mag

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 11:05

    Har ni bokat boende?

    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 13:18

    Det fanns tydligen ett par platser kvar i en stuga där några GBG:are bor denna veckan. Så boende löste sej för oss…
    Vi tar 18:30 – färjan ikväll. Blåvand/Hvide S ser najs ut imorgon! 😉

  • basse

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 13:26

    Skall du nu ut på en sådan däringa galen bilkörning nu igen Lasa!??

    Vet inte helg 100 men Staffan brukar säga att Blåvand skall ha V.. inget annat! men då är det ruggigt bra. Om du säger att Hvide S ser bra ut är det inte S på prognosen va…. kolla upp det innan du rullar ner till Blåvalen! Själv kör jag Lejet imorgon, det får duga… men man är bra sugen på en DK-över dagen på lördag!

    Kör hårt va!

  • Oregistrerad

    Gäst
    5 oktober, 2006 vid 13:26

    lägg era inlägg i resor och transport forumet! Blir så trött på detta

  • basse

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 18:55

    Ja det har du rätt i men frågan är varför du läser tråden om och om igen då!??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing klitmöller, någon som e sugen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.