Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klitmöller PWA 2011 – episk prognos

Taggad: , ,

  • haze

    Medlem
    12 september, 2011 vid 19:10
    surfjan;669572 wrote:
    hehe, lite sent för å se nåt, men det ser ut å blåsa järnet iaf.

    Just nu är det 19 m/s i snitt!

  • haze

    Medlem
    12 september, 2011 vid 19:13
  • wisco

    Medlem
    13 september, 2011 vid 06:51
    Haze;669045 wrote:
    Jag har sett de flesta ett par dagar nu.. Sjukt ladd på de. Igår var Köster ute med 4,2:a när alla andra var ute med 3,4… Och han hoppade högt!!!!!!

    Bättre livebevakning i år är det oxå utlovat med bland annat Robby Swift som interjuvare och kommentator…

    Var hittar jag livebevakningen?
    webkameran som det linkas till är så att säga lite “shaky”, 17m/s i medel är visst mer än vad kamerafästet är gjort för 🙂

  • poppo

    Medlem
    13 september, 2011 vid 07:09
  • challgren

    Medlem
    14 september, 2011 vid 18:08

    Philip Köster, 17år – Världsmästare!!

  • basse

    Medlem
    14 september, 2011 vid 18:15

    Stabilt att verkligen utklassa Campello 2 heat i rad.

    Man får verkligen gratulera Klitmöller-gänget för en jävligt bra insats även detta året. Tur med prognosen hjälper ju naturligtvis till. Live-sändningen var, tycker jag, tillräckligt bra. Lite bättre kvalle på videon hade ju inte skadat. Swift och Ben som kommentatorer gjorde naturligtvis sitt också.
    Blir svårt att matcha för Sylt om de bara kör tickern där.

  • dude

    Medlem
    14 september, 2011 vid 20:55

    Vet ni om det finns möjlighet att se finalheaten i efterhand?

  • hammer

    Medlem
    15 september, 2011 vid 07:01
  • dr-masse

    Medlem
    15 september, 2011 vid 09:57

    Missade rätt mycket av da action, måste kolla repriserna… men jisses vilka bilder!!

    d4a2239f6b.jpg

    från pwaworldtour.com

  • haze

    Medlem
    15 september, 2011 vid 11:54

    Supersession strax!

  • tall-jonny

    Medlem
    15 september, 2011 vid 12:52

    Vilken segling….oj nu kommer min VD…måste sluta:grin:

  • kele

    Medlem
    16 september, 2011 vid 23:18

    Nyss hemkommen från Klitmöller, kan jag bara säga att vid en prognos som årets, är det värt att offra egen surf för att se detta. Helt galet att se på plats, samt att se alla nya prylar och omgärdas av alla man bara ser på film eller i tidningar. Tisdagen var helt sanslös. Onsdag nästan samma klass. Supersession riktigt kul även om det verkade svårt att hitta riktigt bra ramper. Live streaming till trots, mitt framför näsan är bättre.
    Sen kan man ju undra hur Philip Köster har hunnit bli den han är. 17 år !!!……och bara dansar fram, oavsett förhållanden.

    /Kele

  • getwet

    Medlem
    18 september, 2011 vid 15:47

    Lägger ut bilder från tisdagens hysteriska segling snart, ska bara av den förbannat tråkiga färjan.har mycket bilder på Andreas. Kan redan nu säga att höjden på hoppen var helt otroliga. Under mina 36 år som surfare har jag aldrig sett något mer crazy till förhållanden

  • dude

    Medlem
    29 september, 2011 vid 18:50

    Tack för länken till livearkivet!

    …jag kollar fortfarande på heaten från Klitmöller, inne på början av “Day 3, recording 3”, (hittas på http://bambuser.com/channel/coldhawaii) ett heat mellan Kauli Seadi och Thomas Traversa, kan det vara heat 21a från framåtstegen (http://pwaworldtour.com/index.php?id=1608). Traversa verkar dominera under de första fjorton minuterna och det är halva heatet kvar!

    edit: Det var visst heat 48! Kampen om tredje plats.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klitmöller PWA 2011 – episk prognos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.