Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kolla denna datorn, som gjord för surfing eller va

• oskie

Medlem
    17 september, 2003 vid 12:41

Häftigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 september, 2003 vid 13:35

är det bara jag som undrar varför det alltid är nåt neonfärgat segel med nån tok i rosa våtdräkt när windsurfing används i reklamblider, broschyrer (hur fan stavas det??) och dyl? Finns det inga nyare bilder liggandes hos reklammakarna?

• uffel

Medlem
    17 september, 2003 vid 13:49

Va menar du?
    Helt OK, tycker jag.

• the_novice

Medlem
    17 september, 2003 vid 13:59

Har precis köpt en 12″ till jobbet, funkar bra att läsa konfen pa bla…

• nordgren

Medlem
    17 september, 2003 vid 13:59

Och alltid gammal utrustning, gärna med hängseletampar av vanliga sladdriga tampar.

För bövulen fram med nya bilder så folk ser att det har utvecklats sen början av 90-talet.

• ola-h

Medlem
    17 september, 2003 vid 15:57

Har själv 17-tummaren. Fin-fin för enkel videoredigering.

• zehlertz

Medlem
    17 september, 2003 vid 16:16

precis…hur svårt kan d va att hitta en ny bild.

Ta ex den där Power summer party skivan.
    På omslaget e en gubbe m gulneon dräkt, svingammalt segel o såna där gamla sladdriga hängseletampar…

okej att svennson inte ser nån skillnad, men d e ju nästan svårare att få tag på en så gammal bild än en ny…

• nordgren

Medlem
    17 september, 2003 vid 16:30

Precis, det är ju kasst, vi som försöker få bort den där jädrans juppiestämpeln från sporten till förmån för den grymma adranallinsport det är! cool.gif

• ola_p

Medlem
    17 september, 2003 vid 17:05

Jo… jag sitte rå skriver på en likadan, fast två generationer äldre bara… Och som Ola sa så e de kanon å redigera video på, dock så får man akta så man inte bräddfyller hdn, då kraschar nämligen hela systemet, och alla språkinställningar försvinner.. smile.gif men annars e de ju iaf enkelt å bra… ska lära mig finalcut i skolan nu under hösten,å jag får låna dv-kamera med 22x optiskt zoom… så kanske blir nån snutt producerad under hösten… laugh.gif
    Kommer åsa bli bra på fredag? funderar starkt på att ta en tidig buss hem å sticka till åsa istället…

• ola-h

Medlem
    18 september, 2003 vid 07:46

Just nu ser det inte så bra ut inför morgondagen, men prognosen verkar mycket osäker.

• ola_p

Medlem
    18 september, 2003 vid 09:25

Nä, det verkar som det svänger ganska kraftigt. Nu har alla droppat prognoserna tyvärr. frown.gif Så får se när det kan bli av… Vill ju komma å titta på brädan nån dag… Som prognosen ser ut nu e det ju knappast värt besväret att dra sig neråt å ta sig loss från skolan mm..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA