Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kolla denna datorn, som gjord för surfing eller va

  • oskie

    Medlem
    17 september, 2003 vid 12:41

    Häftigt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 september, 2003 vid 13:35

    är det bara jag som undrar varför det alltid är nåt neonfärgat segel med nån tok i rosa våtdräkt när windsurfing används i reklamblider, broschyrer (hur fan stavas det??) och dyl? Finns det inga nyare bilder liggandes hos reklammakarna?

  • uffel

    Medlem
    17 september, 2003 vid 13:49

    Va menar du?
    Helt OK, tycker jag.

  • the_novice

    Medlem
    17 september, 2003 vid 13:59

    Har precis köpt en 12″ till jobbet, funkar bra att läsa konfen pa bla…

  • nordgren

    Medlem
    17 september, 2003 vid 13:59

    Och alltid gammal utrustning, gärna med hängseletampar av vanliga sladdriga tampar.

    För bövulen fram med nya bilder så folk ser att det har utvecklats sen början av 90-talet.

  • ola-h

    Medlem
    17 september, 2003 vid 15:57

    Har själv 17-tummaren. Fin-fin för enkel videoredigering.

  • zehlertz

    Medlem
    17 september, 2003 vid 16:16

    precis…hur svårt kan d va att hitta en ny bild.

    Ta ex den där Power summer party skivan.
    På omslaget e en gubbe m gulneon dräkt, svingammalt segel o såna där gamla sladdriga hängseletampar…

    okej att svennson inte ser nån skillnad, men d e ju nästan svårare att få tag på en så gammal bild än en ny…

  • nordgren

    Medlem
    17 september, 2003 vid 16:30

    Precis, det är ju kasst, vi som försöker få bort den där jädrans juppiestämpeln från sporten till förmån för den grymma adranallinsport det är! cool.gif

  • ola_p

    Medlem
    17 september, 2003 vid 17:05

    Jo… jag sitte rå skriver på en likadan, fast två generationer äldre bara… Och som Ola sa så e de kanon å redigera video på, dock så får man akta så man inte bräddfyller hdn, då kraschar nämligen hela systemet, och alla språkinställningar försvinner.. smile.gif men annars e de ju iaf enkelt å bra… ska lära mig finalcut i skolan nu under hösten,å jag får låna dv-kamera med 22x optiskt zoom… så kanske blir nån snutt producerad under hösten… laugh.gif
    Kommer åsa bli bra på fredag? funderar starkt på att ta en tidig buss hem å sticka till åsa istället…

  • ola-h

    Medlem
    18 september, 2003 vid 07:46

    Just nu ser det inte så bra ut inför morgondagen, men prognosen verkar mycket osäker.

  • ola_p

    Medlem
    18 september, 2003 vid 09:25

    Nä, det verkar som det svänger ganska kraftigt. Nu har alla droppat prognoserna tyvärr. frown.gif Så får se när det kan bli av… Vill ju komma å titta på brädan nån dag… Som prognosen ser ut nu e det ju knappast värt besväret att dra sig neråt å ta sig loss från skolan mm..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kolla denna datorn, som gjord för surfing eller va

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.