-
Kom igen farbror vind, blåååås
Nu så, nu kommer det ett slut på en hel månads torka, kom igen Kung Bore släpp taget och släpp in Kapten Vind! Jag blir galen annars!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Kom igen farbror vind, blåååås
Nu så, nu kommer det ett slut på en hel månads torka, kom igen Kung Bore släpp taget och släpp in Kapten Vind! Jag blir galen annars!
Du är nog redan där Daniel, hahaha. Men du får nog sällskap av fler om det inte händr nåt snart!
Heh. Jo, lite galen är jag nog allt, men jag pratar skogs-tokig. 😛
Så här såg det ut förra helgen på Österlen, ni som känner igen spotet får gärna knipa igen så man slipper uppröra någon.
Ja.. Nu smäller det!Tur att man har sina spots som skyddar mot kungbores vind. hehe
dubbel-bah! Dels för att jag måste åka till Trollhättan hela dagen och dels för att jag inte har några spots som skyddar mot vinden, tycker det ser väldans SO ut, tror inte några av mina teoretiska secrets funkar, men då har jag inte gjort min läxa att leta heller.
Ta en våg för mig också, men jag kanske hinner ner innan det är mörkt, men inte om det skall snöa, 45:an med snö och eftermiddag är ingen bra combo.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Kom igen farbror vind, blåååås
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.