Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kommentarer i köp/sälj?

  • Kommentarer i köp/sälj?

    Publicerad av pedersen på 1 oktober, 2012 vid 11:50

    Innan kunde folk ställa frågor och lägga upplysande kommentarer i köp/sälj, men nu hittar jag inte dom längre. Är funktionen bortplockad eller jag som blivit blind?
    Sett en del annonser där annonsören “gissar” fritt om årtal på brädor och segel, förr blev man tillrättavisad för sånt. Känns som surfzone kan riskera bli ett nytt “blocket superstar” där man registrerar sig bara för att kränga prylar och inget intresse för själva sporten.

    htn svarade 11 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • nachoman

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 13:09

    Saknar också den möjligheten. Det är en del annonser som är helt missvisande vad gäller årtal och innehåller allsköns påståenden. Förut blev det ju en kul debatt om det under annonsen. Återinför gärna.

  • htn

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 13:24
    Nachoman;700130 wrote:
    Saknar också den möjligheten. Det är en del annonser som är helt missvisande vad gäller årtal och innehåller allsköns påståenden. Förut blev det ju en kul debatt om det under annonsen. Återinför gärna.

    Håller med. Jag tycker att det var en bra funktion. Här är ett exempel. 7 år fel på brädan…
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40425&title=120-liters-rrd-braeda-fr-e5n-2010-med-tv-e5-selgel&cat=29

  • raggarn

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 13:33

    bra som det är nu… så slipper vi alla “messerschmidts”…..ring el maila personer som gör fel istället..
    och sen finns ju nätet och alla andra media att söka info i om prylarna till salu och denna sidas nybörjarhjälp mm. mm.
    ..min åsikt..
    mvh Raggarn

  • pedersen

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 17:49

    Jag tycker att kommentarerna brukade hållas på en bra nivå.

  • pedersen

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 17:51
    HTN;700135 wrote:
    Håller med. Jag tycker att det var en bra funktion. Här är ett exempel. 7 år fel på brädan…
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40425&title=120-liters-rrd-braeda-fr-e5n-2010-med-tv-e5-selgel&cat=29

    Det står “inköpt” 2010, inte att det är årsmodell 2010 😉

  • pedersen

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 17:56

    Annat exempel. Är verkligen Screamern är från 2003 (skulle tro sent 90-tal) Fanaticen är 2002, inte 2004.
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40541&title=komplett-foer-alla-vindar-2c-2-braedor-2-riggar&cat=29

  • htn

    Medlem
    1 oktober, 2012 vid 18:27
    Pedersen;700163 wrote:
    Det står “inköpt” 2010, inte att det är årsmodell 2010 😉

    Ser det nu…
    Att det står så i beskrivningen. Men en lurig formulering i rubriken.
    Hursom är priset lite “Blocket Allstars” kan man få tycka för en bräda från 2003. Sen kan skicket på pryttlarna vara hur bra som helst.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kommentarer i köp/sälj?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.