-
Kommer inte in på FTP:n
Hjälp!
Försökte komma in på FTP:n för att ladda ner lite filmer, men det går inte (har bredbandsbolaget).
På min firma funkar det dock, men det är ju hemma jag vill ladda ner.
Vad beror detta på?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kommer inte in på FTP:n
Hjälp!
Försökte komma in på FTP:n för att ladda ner lite filmer, men det går inte (har bredbandsbolaget).
På min firma funkar det dock, men det är ju hemma jag vill ladda ner.
Vad beror detta på?
Sitter du bakom ngn sorts brandvärr eller router??? Vilken klient, vilket felmeddelande?
Kanske beror på att man är kopplad via bredbandbolaget?
Skall prova att koppla ner väggen(Zonealarm) (det är ju bara tjejens dator..).
Jag ombes att logga in med ett namn och en mailadress.
Men det lyckas liksom inte.
För mig är det förståeligt om man inte vill ha anonyma besökare, som ställer till problem.
Alla använder samma konto, [url=”ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org”]ftp://steffo:hangloose@windsurfing.no-ip.org[/url]
Eller..
användare: steffo
password: hangloose
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kommer inte in på FTP:n
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.