Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

  • Komplett vindsurfande singelman sökes..

    Publicerad av littlered på 20 juni, 2009 vid 10:28

    Var ska jag söka.. om inte här..?

    .. så att jag slipper stå ensam på riggdäcket nästa midsommarafton..

    Således sökes härmed

    Man, SINGEL! hängiven vindsurfare, 40-årsåldern? = grundkrav 1

    Du måste älska havet och surfet (och så småningom även mig) ungefär lika mkt.. = grundkrav 2

    Du bör även gilla vin, kvinnor och sång samt ha smak för livets goda. Länge leve la dolce vita! ( = allt som har med havet att göra och det mesta som går att stoppa i munnen.. )

    Övrig önskvärd profil

    Bättre begagnad. En och annan ding räknar jag med (vid den här åldern), så bara du är hyfsat proffsigt lagad.. och tät. 😀
    Inga cambers dock.. (som man bara trasslar in sig och fastnar i.. lättriggat och smidigt ska det vara!)
    Helst inte för mkt buk, gärna tilltalande shape.. avsmalnande nos och tail är helt klart ett plus i kanten.. Självklart är du styv.. Flexig topp dock inget hinder..

    Hel- el deltid, båda funkar för mig.

    Du bor på bästkusten med omnejd då mina barn och därmed även jag bor där. Sthlm är t ex inte aktuellt..

    Själv är jag också bättre begagnad, smal och small, mindre fett än muskler iaf.. Defekter finnes dock naturligtvis.. 40 (+).. brinner för surfet.. saknar sexet.. kass på hushållssysslor.. städar aldrig.. kan laga mat, men hinner sällan.. mkt bättre på att göra roliga saker än det motsatta.. älskar surf, hav, mat och dryck, resor och upplevelser, uteliv och nöjen, film, musik, mina barn, mm, mm..

    Alla mer el mindre seriösa svar beaktas, bara så länge grundkraven är uppfyllda..

    Dedicated, devoted, perdue..

    Truly, madly, deeply.. til the end of time..

    /littlered

    filipl svarade 14 år, 9 månader sedan 27 Medlemmar · 53 Svar
  • 53 Svar
  • svenne

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 11:31

    Antingen är du skitful eller så är det ett skämt, för med de här kraven är det väl inte svårare än att ställa sig i Fisken en lördag så är du raggat klart.
    Nej, vänta… …där är ingen äldre än 27 numera… …Skit också. Åk till Åsa förresten.

    Ja, lycka till då!

  • jps

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 11:34

    Bra initiativ!

    Lycka till 🙂 (Håller iofs med Svenne om att det inte borde vara alltför svårt att få napp)

  • billie

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 11:35

    Det är väl ingen som vill vara ihop med en vindsurfare

  • littlered

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 12:49
    Svenne;554349 wrote:
    Antingen är du skitful eller så är det ett skämt, för med de här kraven är det väl inte svårare än att ställa sig i Fisken en lördag så är du raggat klart.
    Nej, vänta… …där är ingen äldre än 27 numera… …Skit också. Åk till Åsa förresten.

    Ja, lycka till då!

    Jag är inte skitful. Om man inte jämför m Angelina Jolie då.. Klart över medel vill jag allt påstå.. :p

    /lr

  • littlered

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 13:05
    JPS;554350 wrote:
    Bra initiativ!

    Lycka till 🙂 (Håller iofs med Svenne om att det inte borde vara alltför svårt att få napp)

    Tack! Hoppas ni har rätt.. (Män finns det gott om, både i vattnet och på land.. men singlar!!?)

    /lr

  • littlered

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 13:07
    Billie;554351 wrote:
    Det är väl ingen som vill vara ihop med en vindsurfare

    Says who..?

    /lr

  • Knatte

    Gäst
    20 juni, 2009 vid 13:19
    littlered;554358 wrote:
    Tack! Hoppas ni har rätt.. (Män finns det gott om, både i vattnet och på land.. men singlar!!?)

    /lr

    Klart det finns mängder med vindsurfande singlar:tongue: Du kanske bara letar på fel ställen a015.gif

  • booman

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 15:41

    Riktigt kul skrivet!
    Passar delvis in på det du söker men är dock ej singel…

    Men lycka till, hoppas du hittar den du söker…:smile:

    Mvh

    //BooMan

  • callep

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 16:30

    Jag är allt du söker.

  • route66

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 17:11
    littlered;554346 wrote:
    Var ska jag söka.. om inte här..?

    .. så att jag slipper stå ensam på riggdäcket nästa midsommarafton..

    Således sökes härmed

    Man, SINGEL! hängiven vindsurfare, 40-årsåldern? = grundkrav 1

    Du måste älska havet och surfet (och så småningom även mig) ungefär lika mkt.. = grundkrav 2

    Du bör även gilla vin, kvinnor och sång samt ha smak för livets goda. Länge leve la dolce vita! ( = allt som har med havet att göra och det mesta som går att stoppa i munnen.. )

    Övrig önskvärd profil

    Bättre begagnad. En och annan ding räknar jag med (vid den här åldern), så bara du är hyfsat proffsigt lagad.. och tät. 😀
    Inga cambers dock.. (som man bara trasslar in sig och fastnar i.. lättriggat och smidigt ska det vara!)
    Helst inte för mkt buk, gärna tilltalande shape.. avsmalnande nos och tail är helt klart ett plus i kanten.. Självklart är du styv.. Flexig topp dock inget hinder..

    Hel- el deltid, båda funkar för mig.

    Du bor på bästkusten med omnejd då mina barn och därmed även jag bor där. Sthlm är t ex inte aktuellt..

    Själv är jag också bättre begagnad, smal och small, mindre fett än muskler iaf.. Defekter finnes dock naturligtvis.. 40 (+).. brinner för surfet.. saknar sexet.. kass på hushållssysslor.. städar aldrig.. kan laga mat, men hinner sällan.. mkt bättre på att göra roliga saker än det motsatta.. älskar surf, hav, mat och dryck, resor och upplevelser, uteliv och nöjen, film, musik, mina barn, mm, mm..

    Alla mer el mindre seriösa svar beaktas, bara så länge grundkraven är uppfyllda..

    Dedicated, devoted, perdue..

    Truly, madly, deeply.. til the end of time..

    /littlered

    :crazy:Säger bara som i filmen Dum Dummare “lyckans den killen som som får jobbet” eeeeee!!!

  • Knatte

    Gäst
    20 juni, 2009 vid 17:38
    callep;554385 wrote:
    Jag är allt du söker.

    Så var det väl kravet i 40-års åldern också….:smile:

  • bananen

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 18:12
    Svenne;554349 wrote:
    Nej, vänta… …där är ingen äldre än 27 numera… …Skit också. Åk till Åsa förresten.

    Hahaha, det brytet är ju värsta ålderdomshemmet.

  • woodleaflay

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 21:28
    littlered;554346 wrote:
    Var ska jag söka.. om inte här..?

    .. så att jag slipper stå ensam på riggdäcket nästa midsommarafton..

    Således sökes härmed

    Man, SINGEL! hängiven vindsurfare, 40-årsåldern? = grundkrav 1

    Du måste älska havet och surfet (och så småningom även mig) ungefär lika mkt.. = grundkrav 2

    Du bör även gilla vin, kvinnor och sång samt ha smak för livets goda. Länge leve la dolce vita! ( = allt som har med havet att göra och det mesta som går att stoppa i munnen.. )

    Övrig önskvärd profil

    Bättre begagnad. En och annan ding räknar jag med (vid den här åldern), så bara du är hyfsat proffsigt lagad.. och tät. 😀
    Inga cambers dock.. (som man bara trasslar in sig och fastnar i.. lättriggat och smidigt ska det vara!)
    Helst inte för mkt buk, gärna tilltalande shape.. avsmalnande nos och tail är helt klart ett plus i kanten.. Självklart är du styv.. Flexig topp dock inget hinder..

    Hel- el deltid, båda funkar för mig.

    Du bor på bästkusten med omnejd då mina barn och därmed även jag bor där. Sthlm är t ex inte aktuellt..

    Själv är jag också bättre begagnad, smal och small, mindre fett än muskler iaf.. Defekter finnes dock naturligtvis.. 40 (+).. brinner för surfet.. saknar sexet.. kass på hushållssysslor.. städar aldrig.. kan laga mat, men hinner sällan.. mkt bättre på att göra roliga saker än det motsatta.. älskar surf, hav, mat och dryck, resor och upplevelser, uteliv och nöjen, film, musik, mina barn, mm, mm..

    Alla mer el mindre seriösa svar beaktas, bara så länge grundkraven är uppfyllda..

    Dedicated, devoted, perdue..

    Truly, madly, deeply.. til the end of time..

    /littlered

    Detta inlägg var det roligaste på länge här! Borde belönas! (Själv faller jag bort på krav 1) Lycka till!

  • pelle_o

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 21:30
    bananen;554397 wrote:
    Hahaha, det brytet är ju värsta ålderdomshemmet.

    Kan det vara därför man ser så många PRO-brädor numera???

  • surfan

    Medlem
    20 juni, 2009 vid 22:03

    Jag vet 2st som är sugna

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.